Minulý víkend bol zaujímavý z viacerých dôvodov. Markizáckej Farme ešte viac rastie sledovanosť, pričom zvedavosť divákov je väčšia, keďže dvanásta séria obľúbenej reality šou sa blíži k svojmu veľkolepému záveru. Minulotýždňový piatkový duel sledovalo až 464-tisíc divákov. Na Jednotke stabilne boduje Milujem Slovensko, ktoré má vybudovanú neoblomnú divácku základňu, opäť si ho pustilo 415-tisíc Slovákov.
Takto pred týždňom RTVS zaradila do vysielania charitatívny event Noc nádejí, ten si pozrelo iba 256-tisíc divákov. Ten, kto by čakal, že nasledujúca Pumpa napraví reputáciu sobotnému večeru, tak sa mýli. Slabý predskokan stiahol na dno aj najväčší komediálny hit televízie v rámci tejto jesene. Tú pozeralo 255-tisíc divákov, kým týždeň predtým to bolo neuveriteľných 430-tisíc.
Na Markíze v rovnaký večer sa vysielala filmová premiéra Hunter Killer: Neviditeľný zabijak, tá si pripísala 22% podiel na trhu pri 361-tisícovom publiku, Uhorčík na Jojke uhral 14% podiel na trhu.
Až nedeľný večer ukázal, kto vládne víkendovým obrazovkám. Je to Jojka a jej rodinná relácia V Siedmom nebi. Tú minulý týždeň sledovalo až 466-tisíc divákov, dosiahla tak výbornú 10% sledovanosť a 22,1% podiel. Lídrami trhu boli tradične aj popoludňajšie magazíny na Jojke, Nové bývanie si tentokrát vyslúžilo 9% sledovanosť a 22% podiel.
Pomerne rozpačito bola uvedená miniséria Herec na RTVS. Žánrovo ojedinelý počin u nás rebríčky sledovanosti nezbúral. Záverečnú tretiu časť sledovalo iba 214-tisíc divákov, rovnako ako druhú. Najviac získala prvá časť, ktorú videlo 230-tisíc Slovákov.
V stredu odvysielala Jojka ďalšiu filmovú premiéru, tentokrát komédiu Posledná aristokratka a zabodovala. Film sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií, nenechalo si ho ujsť až 521-tisíc divákov a komédia dosiahla skvelú 11,2% sledovanosť a 26,9% podiel na trhu (CS 12+). Divákmi aj kritikmi oceňovaný film tak zožal úspech aj pri svojej slovenskej televíznej premiére, bol lídrom trhu vo všetkých relevantných cieľových skupinách. Najsilnejšou boli diváčky v CS 45–54, ktoré dosiahli bezkonkurenčnú, až 22,5% sledovanosť a podiel až 42,7%. Mužská časť publika v tejto cieľovke takisto vysoko nadpriemernú sledovanosť 17,3% a 36,6% podiel na trhu.