Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Čo kraľovalo v strede týždňa? Drastické Extrémne premeny s vyhadzovom

Tretia séria Extrémny premien na Markíze s pribúdajúcimi týždňami a odvysielanými epizódami poriadne pritvrdzuje. Nielen príbehmi, ale čoraz väčšou sledovanosťou a tým problémom pre konkurenciu. Tá si, ako inak, nevie siahnuť na víťaznú métu.

21.10.2020 07:00
extrémne premeny, maroš molnár, chris powell, Foto:
Extrémne premeny potvrdzujú úspech aj s 3. sériou.
debata

Minulotýždňová epizóda reality šou priniesla dýchzarážajúci príbeh o morbídne obéznom mužovi, ktoré skolili psychické problémy po ťažkých životných údeloch. Bol to účastník s doteraz najvyššou váhou, pri ktorej už išlo skôr o záchranu života, ako o úpravu fyzického zovňajšku. Komplikovaná povaha účastníka vygradovala až k neštandardnému kroku, ktorý sa vyskytne v každej sezóne, aj pri zahraničných verziách. Tréner Maroš Molnár pristúpil k drsnému kroku a musel ho vylúčiť. Vybičovaný príbeh samozrejme zaujal, „nevyrušil“ ho ani futbalová konkurencia.

V cieľovej skupine 12 – 54 siedma premiérová epizóda v rámci aktuálnej 3. série dorovnala svoj rekordný rating 8,9% a zaznamenala trhový podiel 24,3%. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na Jojke zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 16,4% a 8,9%, Jednotka RTVS odvysielala zápas Slovensko – Izrael v rámci futbalovej Ligy národov 2020 s dosiahnutými podielmi na trhu 15,8% a 18,5% v jednotlivých polčasoch.

Celkovo pri obrazovkách sedelo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je aktuálne druhý najlepší výsledok v rámci tejto sezóny.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rating 5,7% a trhový podiel 26%.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol nadpriemerný rating 7,8% a trhový podiel 28,6%, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj všetky večerné programy konkurencie. V rovnakom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke v totožnej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #televízia Markíza #Extrémne premeny #televízny reštart