Najviac sa objavil v hlavných spravodajských reláciách v uplynulých dňoch premiér Igor Matovič. Svoju púť započal počas ostatnej nedele na Markíze, kde exkluzívne odavizoval sprísnené protiepidemiologické opatrenia, ktoré vošli do platnosti v priebehu pracovného týždňa. Rovnaký scenár sa zopakoval aj v pondelok.
Najzaujímavejšia z tohto pohľadu sa javí stred pracovného týždňa. Práve v stredu išlo o televízny súboj dvoch najvyšších ústavných činiteľov. Programovou zmenou Matovičovi vyhradila slot televízia JOJ v špeciálnom vydaní Krimi Novín, kde premiér rečnil 30 minút. Následne o 19:30 na Markíze vystúpila v približne 10-minútovom rozhovore prezidentka Zuzana Čaputová. Ako dopadol tento súboj?
Jednoznačným víťazstvom prezidentky. Televízne noviny v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenali rating 11,3% a trhový podiel 32,6%. Noviny špeciál a Noviny TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získali trhové podiely 16,4% a 19,1%. Stredajšie vydanie, ktorého súčasťou bol aj mimoriadny rozhovor moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, si na Markíze pozrelo 668-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na premiéra Matoviča na Jojke bolo zvedavých celkovo 421-tisíc Slovákov.
Vo štvrtok sa premiér objavil, pre zmenu, ako hosť v hlavnom spravodajstve verejnoprávnej RTVS. Na niekoľko špeciálnych vstupov, v ktorých premiér vysvetľoval prijaté opatrenia, ale aj kompezácie pre dotknuté sektory, ale aj konflikty v koalícii bolo zvedavých 432-tisíc divákov. Aj napriek exkluzívnemu rozhovoru bola RTVS trojka na trhu. Najsledovanejšia, v čase vysielania, bola Markíza. Jej Televízne noviny sledovalo 647-tisíc divákov, Jojku malo pustenú 583-tisíc Slovákov.