Zlatá maska na Jojke stále nevie nájsť svoje dno v sledovanosti. Od prvej epizódy, ktorá ako jediná dokázala výrazne zabodovať, ide výkon relácie strmhlav nadol. Počas ostatnej nedele sa situácia doslova vyhrotila natoľko, že trhový podiel šou bol na úrovni malých staníc, dokonca repríza na Jednotke bola silnejšia.
Štvrtá epizóda Zlatej masky dosiahla zdrvujúci podiel na trhu na úrovni iba 8,2%. Celkovo ju sledovalo iba 195-tisíc divákov. Zlatá maska je teda prvým prepadákom tejto jesene. To, že je to práve drahá licencovaná ťažisková šou je ešte väčšia potupa pre televíziu. Ide v podstate o prvý prípad, keď zahraničný formát až takto nekompromisne u divákov prepadol.
Naopak Markíza opäť posilnila s 2 na 1, program sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Štvrtá premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom, obľúbeným hercom zo seriálu Oteckovia Marekom Fašiangom, dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ rekordný rating 8,9% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 26,4%. Obzvlášť však zaujala mladé diváčky vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 38,3%.
Celkovo sledovalo Markízu 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.