Zlatá maska sa na Jojke nespamätala druhý týždeň po sebe. Kým premiéra úplne novej šou, ktorá sa na Slovensku ešte nevysielala zlomila všetky rekordy, prvotná zvedavosť Slovákov expresne vyprchala. Druhý večer bol pre televíziu poriadne krutým vytriezvením, keď šou stratila polovicu divákov a klesla do podpriemerov. To pre drahú licencovanú reláciu znamená finančné straty.
Vyzerá to tak, že budeme opäť svetový unikát. Zlatá maska v origináli The Masked Singer búra rebríčky sledovanosti po celom svete a náš česko-slovenský región bude jeden z mála, kde nezafungoval. Kameňom úrazu je práve federálna verzia, na tento fakt sme upozorňovali aj v našej recenzii.
Prečítajte si recenziu Zlatej masky: Pevne sa držte gaučov! Jojka priviezla na Slovensko svetovú zábavu…
Jednoducho toto je formát, ktorý bez problémov unesie národnú verziu. Navyše kultúrne svety oboch krajín sú si príliš vzdialené a mladú českú generáciu Slováci nepoznajú a naopak. Vďaka tomu výrazne posilňuje Markíza s jej šou 2 na 1. Nárast divákov potvrdzuje už druhý týždeň za sebou a je evidentné, že berie „stratených“ divákov Jojky.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla nedeľná tretia epizóda markizáckej relácie 2 na 1 doposiaľ najvyšší rating 7,9% a rovnako aj trhový podiel 23,1%. Obzvlášť však zaujala mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,7%.
Konkurenčná šou Zlatá maska na Jojke opäť zaostala, keď v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu iba 13%. Celkovo Markízu v nedeľu večer sledovalo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne si šou polepšila až o 84-tisíc divákov a aj v tejto širšej cieľovej skupine tak dosiahla doposiaľ svoj najlepší výkon v rámci aktuálnej sezóny.