Pre mnohých bude toto zistenie veľké prekvapenie. Ale najlepšie zo všetkých štartovala pred týždňom Horná Dolná! Áno, komediálny seriál Markízy sa po koronapauze takisto vrátil do vysielania s aktuálnou 11. sériou a opäť dokázal, že nepatrí do starého železa a dokáže ešte poriadne zamiešať kartami a sledovanosťou.
Úvodná epizóda jesennej sezóny s názvom Trpaslík sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Horná Dolná nadpriemernú sledovanosť na úrovni 8,6% a trhový podiel 26,2%. Konkurenčný seriál Nový život na Jojke pokračoval v slabom štarte z utorka, v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 12,6%. Celkovo premiéru Hornej Dolnej uprednostnilo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rating 5,5% a trhový podiel 24,1%. Programovou zmenou nasadený film Drsniačky zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 6,9 %.