V čase končiacej televíznej koronakrízy, keď šport je stále na druhej koľaji výrazne vyskočil iný typ programu. Slováci opäť ukázali, že chcú byť pri historických momentoch, ktoré môžu zmeniť dejiny. Štart vesmírnej lode Falcon priniesol pre RTVS líderskú pozíciu.
RTVS sprostredkovala v sobotu 30. mája v talkshow Experiment špeciál priamy prenos pilotovaného letu z americkej Floridy. Štart vesmírnej misie Demo-2 s ľudskou posádkou prilákal k obrazovkám RTVS 199 000 divákov s podielom na trhu 9,2 percenta v cieľovej skupine 12+, čím sa relácia stala najsledovanejším tohtoročným programom Dvojky mimo športových prenosov.
Už prvý pokus v stredu 27. mája si pozrelo 98 000 divákov a na Dvojke patril k najsledovanejším programom dňa. Let sa nakoniec pre nepriaznivé počasie neuskutočnil a preložil sa na sobotu. Diváci aj pri druhom pokuse zažívali napätie do poslednej chvíle, keďže hrozilo, že sa štart pre počasie opäť presunie. RTVS bola pripravená aj na tretí pokus.
V čase najsledovanejšej minúty sobotného vysielania Experimentu špeciál bolo pri obrazovkách Dvojky 306 000 divákov. Na Facebooku RTVS a Dvojka má stream sobotného vysielania doposiaľ vyše 61 000 pozretí. Stredajší priamy prenos na Facebooku má podnes viac ako 21 000 pozretí.