Aspoň na nejaký čas. Televízia, medzičasom, potvrdila, že pripravuje premiérové epizódy a Dobre vedieť! nedostáva definitívnu stopku. S najväčšou pravdepodobnosťou sa vráti do vysielania počas leta, keď nároky na sledovanosti nie sú vysoké. Tento rok relácia dostala priestor v netradičnom slote, počas piatkov, vzhľadom na preplnenosť vysielacej štruktúry. Daň za tento krok bola vysoká.
Jednotlivé epizódy dosahovali trhový podiel na úrovni 16%, čo sú pre Markízu hlboké podpriemery a Dobre vedieť! sa nevedelo presadiť a bolo trojkou v čase vysielania. Pritom konkurencia nebola úplne vybičované ako v iné dni v týždni. RTVS uvádza svoju kvíz šou Čo ja viem a na Jojke nedávno s neúspechom končila komediálna miniséria Bola raz jedna škola. Avšak už tento piatok sa mala konkurencia výrazne zmeniť.
Jojka mala spustiť svoju novú ťažiskovú šou Zlatá maska (The Masked Singer), od ktorej si stanica veľa sľubuje, keďže tento formát je momentálne vo svete číslo 1. Bolo zjavné, že Markíza mala snahu ustúpiť, aby jej kvíz šou nedostala ranu istotu, keďže televízia ju môže využiť mimo hlavnej sezóny. Do vysielania sa teda dostanú filmové trháky, ktoré mali vytvoriť alternatívu pre tých, ktorí nebudú chcieť pátrať po identitách známych tvári skrývajúcimi sa pod maskami. Televízia prehodnotila ešte aj filmové premiéry a diváci sa musia zmieriť s reprízami starších blockbusterov.
Lenže situácia sa výrazne pred pár dňami zmenila a Jojka pristúpila k operatívnej zmene programu a Zlatú masku neodvysiela v pôvodnom termíne.
Viac o odklade Zlatej masky v článku: Mala to byť udalosť tejto jari! Televízna kríza zastavila jojkársku megašou