Svadba na prvý pohľad sa dostala do vysielania počas januára, pričom vysielanie sa niekoľkokrát odkladalo. Markíza s ňou vyplnila štvrtkové okno, kde sa počas hlavnej sezóny vysiela Horná Dolná. Začiatky Svadby na prvý pohľad neboli ľahké, prvá epizóda úspech nezožala. V ďalších týždňoch sa situácia výrazne zlepšila a výkon relácie vystrelil, v obchodne dôležitej skupine 12 – 54 bola Markíza jednotka na trhu.
S blížiacim sa koncom vysielania, neraz rekordná sledovanosť prekračujúca 9% a atakujúca desiatku, sa postupne skĺzla stále do nadpriemerov. Posledná epizóda, v ktorej sa tri páry rozhodli, či spolu zostanú alebo sa rozídu, priniesla opäť vysokú sledovanosť a potvrdil sa fakt, že táto šou je jednoznačným úspechom Markízy. Hoci na začiatku to tak nevyzeralo. I keď sa nad reláciou stále vznášal tieň podozrenia o autentickosti, diváci sa televízii chrbtom neotočili.
V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol záver netradičného sociálneho experimentu – ako Markíza šou charakterizovala – sledovanosť na úrovni až rating 8,4% a trhový podiel 23,4%, seriál Nový život zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6% a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 %.
Pre Markízu Svadba na prvý pohľad neznamenal neúspech. Otázka znie jasne – Bude reality šou pokračovať? Všetko nasvedčuje tomu, že áno. „Šou Svadba na prvý pohľad sa u divákov stretla s obrovským úspechom, čo nás nesmierne teší. Momentálne, zatiaľ, iba hľadáme účinkujúcich pre možnú druhú sériu,“ potvrdil pre Pravdu PR manažér Markízy Lukáš Kočišek.
Celkovo sledovalo záber relácie 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine ide o druhý najlepší výsledok za celú dobu vysielania Svadby na prvý pohľad. Už tento štvrtok sa vráti na obrazovky obľúbená Horná Dolná, ktorá odštartuje už 11. sériu.