Býva už zvykom, že Slováci sú športový národ, čo sa potvrdilo aj minulý týždeň, keď Dvojka vysielala preteky Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní, v ktorých zabodovala naša Petra Vlhová. Jej triumf bol dôvodom, že komerčné televízie viac-menej ostrúhali a taká Markíza sa musela zmieriť s poriadnym prepadom sledovanosti. Naopak Jojka môže byť spokojná, vyzerá to tak, že jej nový seriál Nový život sa veľmi udomácnil v slovenských domácnostiach a dodáva televízie stabilné hodnoty sledovanosti.
Víťazné druhé kolo sledovalo večer v priemere 529-tisíc divákov, v najsledovanejšej minúte malo Dvojku pustenú až 720-tisíc divákov. Petra Vlhová teda ovládla v utorok slovenské obrazovky!
V cieľovke 12 – 54 sa znova darilo podvečerným Oteckom. Pre Markízu priniesli prvenstvo ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Celkovo si druhú epizódu 5. série pozrelo až 439-tisíc divákov.
V hlavnom vysielacom čase bola situácia už iná. Markíza prepadla so svojou istotou. Ďalšia epizóda Utajeného šéfa sa dostala na okraj záujmu. Výrazne k tomu prispel večerný šport. Z týždňa na týždeň sa sledovanosť prepadla až o 4 percentá.
V komerčnej cieľovke druhá časť českej verzie tejto dokumentárnej reality šou získala iba 7,3% sledovanosť s trhovým podielom 19,3%. Celkovo sedelo pri obrazovkách 366-tisíc divákov. Pre porovnanie, prvá časť vysielaná začiatkom januára v cieľovke 12 – 54 uhrala vysoko nadpriemernú sledovanosť na úrovni 11,3% s trhovým podielom 27,2%. Prepad je teda značný.
Jojka spustila druhý týždeň vysielania Nového života. V skupine 12+ zaznamenala až 407-tisíc divákov pri obrazovkách. V cieľovke 12 – 54 získala nová epizóda 7,5 percentnú sledovanosť s trhovým podielom 19,5%. Seriál tak porazil aj šou Markízy.