Nedeľa priniesla Jojke ďalšiu smutnú správu. Sledovanosť druhej série Ivety zaznamenala ďalší významný prepad a výkon seriálu sa priblížil ku kritickej hranici. Výsledky sú o to viac alarmujúce, že ide o nedeľný prime-time, teda najdôležitejší deň v týždni, keď pri obrazovkách sa zdržuje najviac divákov.
Premiérová ôsma epizóda Iveta klesla na strašidelnú 2,3% sledovanosť a 6,8% podiel na trhu v cieľovej skupine 13 – 55. Celkovo si túto časť pozrelo iba 116-tisíc divákov. Už túto nedeľu sa televízia so seriálom rozlúči, urýchli jeho odchod z obrazoviek a ponúkne divákov rovno dve epizódy. Týmto krokom sa Iveta vyhne májovému finále Let's Dance.
Večerný program predbehla napríklad poobedná multirepríza Poirota na RTVS, ktorú si pozrelo 211-tisíc divákov alebo dopoludňajší film Strážcovia hrobky na Markíze s 136-tisícovým publikum. Vo večernom slote Ivetu prevalcovala aj RTVS s finále Duelu šampiónov, ktorý si pozrelo 434-tisíc divákov. Záveru týždňa tradične kraľovalo Let's Dance s 523-tisícovým publikom.
Siedma epizóda Ivety v komerčnej cieľovke 13 – 55 uhrala 3,1% sledovanosť s 9,3% podielom na trhu, v širšej cieľovke 12+ to bola 3,2% sledovanosť a iba 7,2% podiel na trhu. Pokračovanie príbehu krásky z Trebišova si pozrelo 147-tisíc divákov.
Šiesta časť v cieľovke 13 – 55 uhrala iba 3,1% sledovanosť s 9,6%. Oproti piatej časti ide o nepatrný nárast. V celkovom publiku však klesla, na 146-tisícové publikum. Najväčší prepad zaznamenala Iveta počas Veľkej noci. V komerčnej cieľovke 13 – 55 „uhrala“ iba 3% sledovanosť s 8,7% podielom na trhu. Pri obrazovkách sedelo iba 147-tisíc divákov.
Štvrtá časť Ivety klesla na 4,1% rating s 11,3% podielom na trhu v komerčnej cieľovke 13 – 55, celkovo pri obrazovkách sedelo 196-tisíc divákov. Tretia epizóda Ivety vysielaná v nedeľu sa značne prepadla oproti už dvom odvysielaným. Táto časť v cieľovke 13 – 55 uhrala iba 4,4% sledovanosť s 12,2% podielom na trhu. Celkovo si seriál pozrelo už iba 192-tisíc divákov.
Iveta mala problém už s prvou epizódou druhej série, keď sledovanosť sa zastavila na 5,7% a podpriemerným 16,2% podielom na trhu v komerčnej cieľovke. Seriál si pozrelo len 298-tisíc divákov v cieľovke 12+. Druhú epizódu si pozrelo iba 272-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke táto epizóda uhrala 5,8% sledovanosť a 16% podiel na trhu.