Každý seriál si musí zakúsiť, aké to je, keď zakopne o vlastný úspech. Toto má na konte aj markizácka Zrada, ktorá minulý pondelok po prvýkrát výraznejšie klesla v diváckej priazni. Po prvýkrát seriál klesol v mladšom publiku pod 8% sledovanosť a výrazne aj pod 500-tisícovú hranicu veľkosti publika. Doteraz sa Zrada mohla pýšiť stabilne vysoko nadpriemernou sledovanosťou.
Ani jedna časť neklesla pod 500-tisícovú hranicu, prvá polovica 10-dielnej minisérie sa držala dokonca nad 9% sledovanosťou v komerčnej cieľovke. Prvá epizóda dokonca v cieľovej skupine 13 – 55 dosiahla prvá rating 9,8% a nadpriemerný trhový podiel 30,3%. Začiatok nového seriálu pritiahol celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Aj napriek poklesu však Markíza so Zradou nestratili pozíciu jednotky na trhu. Premiérová epizóda je pre divákov pripravená aj počas Veľkonočného pondelka.
Zrada v pondelok 25. marca 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V cieľovej skupine 13 – 55 zaznamenala rating 7,9% a trhový podiel 24,6%. Inkognito na Jojke má na konte podiel na trhu iba 11,5% v rovnakej cieľovej skupine. Švédska komédia Muž menom Ove oslovila na Jednotke RTVS ešte nižších 8,2% divákov pri obrazovkách.
Siedmu epizódu Zrady si vychutnalo 465-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 590-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).