Zaujímavosťou je, že Jojka zvolila netradičnú stratégiu s novinkou Vytoč môjho agenta. Český seriál so slovenskou koprodukciou bol najprv sprístupnený na streamovacej platforme JOJ Play a až následne smeroval do lineárneho vysielania. Práve toto môže byť dôvod, prečo v klasickom televíznom vysielaní dosiahol nízke výsledky oproti konkurencii. Prvá epizóda odvysielaná minulú stredu v komerčnej cieľovke 13 – 55 uhrala iba 3,2% a 10,7% podiel na trhu. Celkovo si Jojku pustilo iba 197-tisíc divákov. Vytoč môjho agenta sa uviedol s ešte slabšou sledovanosťou ako druhá séria Ivety.
V Čechách bola situácia diametrálne odlišná. Prvú časť na Prime si pozrelo až 673-tisíc divákov a o prvenstvo na trhu tesne súperil s Novou a Políciou Hvar.
Reality šou Na nože v stredu 20. marca 2024 obhájila svoje víťazstvo na obrazovkách televízie Markíza. Obľúbený formát sa v cieľovej skupine 13 – 55 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto cieľovej skupine si piata premiérová epizóda Na nože pripísala rating 7,6% a trhový podiel 25,9 %. Poradila si dokonca aj s reláciou Voľby prezidenta 2024 – diskusia, ktorá na Jednotke RTVS oslovila 19,3 % divákov pri obrazovkách.
Premiérovú časť o Stupavskej Hodovni si vychutnalo 362-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah na 497-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).