Zrada v pondelok 12. februára 2024 na obrazovkách televízie Markíza aj so svojou druhou premiérovou epizódou potvrdila obrovský divácky úspech. Stala sa najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V cieľovej skupine 13 – 55 dosiahol psychologický triler rating 9% a nadpriemerný trhový podiel 28,7%. Inkognito na Jojke uhralo iba 10,6% trhový podiel v rovnakej cieľovej skupine. Francúzska romantická komédia Deň D oslovila na Jednotke RTVS ešte nižších 7,7% divákov pri obrazovkách.
Druhá epizóda Zrady si pozrelo 551-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 678-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Práve epizóda v hlavnej cieľovej skupine 13 – 55 dosiahla 9,8% sledovanosť a nadpriemerný trhový podiel 30,3%. Začiatok nového seriálu pritiahol celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa minulý pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13 – 55 pripísala rating 6,9% a doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 28,1%. Mamu na prenájom si v vychutnalo 413-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 522-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).