V nedeľu 15. januára ponúkla RTVS divákom na Jednotke štvrtú epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo až 513-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,3% v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Kým ostatné tri týždne Čas nádeji bojoval aj medzi mladšími divákmi, uplynulú nedeľu to tak nebolo a Jojke mimoriadne vyskočila filmová premiéra Lamborghini, tá v cieľovke 13 – 55 získala až 8,5% sledovanosť, pričom historický seriál RTVS zaostal o celý percentuálny bod.
Tretia časť v cieľovej skupine 13 – 55 získala 6,7% sledovanosť s 18,9% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 508-tisíc divákov.
Druhú epizódu si pozrelo až 507-tisíc divákov pri trhovom podiele 23% v cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13 – 55 s trhovým podielom 19,4% a 7,1% sledovanosťou.
Prvú epizódu si pozrelo až 532-tisíc divákov pri trhovom podiele 24% v univerzálnej cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v komerčnej cieľovej skupine 13 – 55 s 8% sledovanosťou a trhovým podielom na úrovni 20,5%.
Čas nádejí mapuje osudy slovenskej rodiny v priebehu rokov 1914 až 1951. V dramatickom príbehu plnom emócii a napínavých zvratov má divák možnosť sledovať najvýznamnejšie historické míľniky nášho národa: prvú svetovú vojnu a rozpad Rakúsko-Uhorska, vznik Československej republiky, druhú svetovú vojnu, Slovenské národné povstanie, Február 1948.