Počas minulotýždňového pondelka Markíza odštartovala 3. sériu rodinného seriálového hitu Mama na prenájom, ktorý si pripísal na konto ďalšie víťazstvo s ratingom 6,5% a trhovým podielom 25,2% v cieľovej skupine 13 – 55.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril Mame na prenájom dokonca status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď k obrazovkám pritiahol 421-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si nové príbehy obľúbených seriálových hrdinov zaplo 527-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Televízia Markíza uviedla Mamu na prenájom na začiatku roka 2023 a odvysielala z nej dve série, ktoré mali spolu 180 epizód. Seriál sa stal lídrom podvečerného vysielania, keď v priemere pritiahol k obrazovkám 369-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Viac ako 400-tisíc divákov malo až 52 epizód.
Najvyššiu sledovanosť si pripísal vianočný špeciál, ktorý Markíza uviedla v pondelok 11. decembra, netradične večer v hlavnom vysielacom čase. Na to, či sa rôznymi nepríjemnosťami rozdeleným rodinám Tomanovcov a Vernerovcov podarí zachrániť ich vytúžené Vianoce, bolo zvedavých až 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Televízia Joj konkurovala dennému seriálu svojou reality šou Bez servítky, z ktorej v roku 2023 (do 8.12.) odvysielala až 195 epizód. V priemere ich sledovalo 314-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom maximom 459-tisíc divákov pri epizóde odvysielanej 24. februára. Hranicu 400-tisíc divákov sa reality šou podarilo počas roka prekonať dvanásťkrát. Viac divákov ako konkurenčná Mama na prenájom mala reality šou mala pri dvadsiatich epizódach, darilo sa jej najmä na jeseň.