Seriál Klamstvo si aj v pondelok 20. marca 2023 pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v oboch hlavných cieľových skupinách sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Podvečer už tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.
Čítajte aj RTVS sa bez Magálovej nedarí s varením. Z novinky je prepadák, zachrániť ju má známa tvárJednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala piata premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala skvelý rating 7,7% a dorovnala svoj doposiaľ rekordný trhový podiel 25,9%. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšila o 0,6 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 1,7 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica nemal šancu s podielom na trhu iba 17,1% v rovnakej cieľovej skupine.
Čítajte aj Inflácia a nárast cien energií zasiahla aj kiná. Budú sa ešte zvyšovať ceny vstupeniek?Piata epizóda pritiahla k obrazovkám celkovo 465-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak Klamstvo získalo na svoju stranu ďalších 25-tisíc divákov. V čase vysielania seriál zasiahol až 586-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Bratislava bude mesto obrích nákupných centier: Aupark sa ide rozširovať, takto bude vyzeraťPondelková epizóda Mamy na prenájom dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 rating 7,2% a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 29,2%. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49%.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo skvelých 415-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 528-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).