Najväčšia pozornosť je smerovaná na dlhoročný boj medzi rodinným seriálom na Markíze a Jojkou, ktorá v podvečernom slote vysielala svoje šou o varení. Začiatkom januára prišla na obrazovky vynovená verzia relácie Bez servítky a svoj prvý týždeň vo vysielaní sa vyhla priamej konfrontácii s Oteckami. Prvé časti dosiahli solídne výsledky s približne 16% podielom na trhu.
Lenže pravidlá hry sa zmenili a od minulého týždňa Markíza nasadila svoje želiezko v ohni a naplno uspela. Oteckovia sú stále vo výbornej forme! Premiéra pokračovania príbehov sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
So sledovanosťou na úrovni 9,3% a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 27,8% v cieľovej skupine 12 – 54 Oteckovia porazili, podľa očakávaní, konkurenčnú šou Bez servítky, tá zaznamenala podiel na trhu 12,9 %. Zrejme všetkým bolo jasné, že diváci od varenia prejdú k seriálu, no prepad sledovanosti nebol až taký výrazný. Oteckov si na začiatku tretieho roka ich vysielania pozrelo 488-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.