Dôkazom je aj jej tohtoročná seriálová novinka Pán profesor, s Tomášom Maštalírom v hlavnej úlohe. Komediálny seriál je čoraz silnejši, dokázal „prežiť“ aj jesenné reprízy troch častí z jari a s nimi spojené nižšie hodnoty sledovanosti. Diváci si však trpezlivo počkali na premiéry, ktoré nabehli na obrazovky v druhej polovici septembra a potom sa začala naozaj úspešná cesta Pán profesora.
Minulotýždňová epizóda prelomila pomyselnú psychologickú hranicu. Premiérová časť s názvom Zákon príťažlivosti zaznamenala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ druhý najvyšší a v rámci epizód odvysielaných túto jeseň rekordný rating 10%, a rovnako aj vôbec najvyšší trhový podiel 27,9% od jarného štartu seriálu.
Konkurenčné Inkognito na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 14,1%. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49,1%.
Seriál prilákal k obrazovkám v rámci častí odvysielaných túto jeseň taktiež rekordných 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak Pán profesor získal na svoju stranu ďalších 57-tisíc divákov. Siedma premiérová epizóda sa v pondelok, 12. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Markíza má tak vo svojej televíznej stajni najúspešnejšiu seriálovú novinku tejto sezóny.