Sledovanosť nedeľnej epizódy to jednoznačne potvrdzuje. Najnovšiu, už ôsmu epizódu znova videlo rekordný počet divákov, navyše RTVS obsadila prvé miesto medzi najsledovanejšími nespravodajskými reláciami v rámci celého minulého týždňa. A to sa naozaj nestáva často.
Prečítajte si našu recenziu: RTVS konečne trafila do čierneho! Hniezdo je jednoducho výborný seriál
V celkovom publiku je Hniezdo silnejšie ako konkurenčná Superstar. Pre Markízu je však dôležitejšie víťazstvo v komerčnej cieľovke 12 – 54, ako vo všeobecnej skupine divákov. No aj medzi mladšími divákmi dosiahlo Hniezdo veľmi dobrý výsledok na úrovni 19% trhového podielu.
Celkovo v nedeľu večer uprednostnilo RTVS až 554-tisíc divákov a naďalej je neotrasiteľným hitom nielen nedele. Seriál režiséra Braňa Mišíka (Sestričky, Červené pásky) od prvej epizódy jednoznačne boduje v slovenských domácnostiach. Veľmi rýchlo sa udomácnil nad hranicou 500-tisíc divákov, ktorú nedeľu čo nedeľu s prehľadom prekračuje.
V cieľovke 12+ najnovšia časť získala až 22,3% podiel na trhu. Naopak konkurenciu nezvláda Jojka, tá vysiela V siedmom nebi, ktoré tento rok nedosahuje svoje nadpriemerné výsledky ako v minulosti. V komerčnej cieľovke mu patrí už tradičné tretie miesto na trhu, najnovšie len s 15,9-percentným podielom na trhu.
Hniezdo štartovalo s 470-tisícmi divákov, už vtedy to bol najlepší štart spomedzi všetkých pôvodných seriálov, ktoré vyrába od roku 2014. Druhá epizóda sa zastavila tesne pod pol miliónovou hranicou. Pozrelo si ju 493-tisíc Slovákov, čo predstavovalo nárast oproti prvej časti o 23-tisíc divákov.
Definitívny zlom priniesla tretia epizóda, ktorá priniesla RTVS nový rekord. Vtedajšiu epizódu videlo 557-tisíc divákov a získala titul najsledovanejší slovenský seriál. Odvtedy sa výkon Hniezda drží nad 500-tisícovou diváckou základňou.