Každopádne všetky tri nové seriály – Jenny, Pán profesor, Červené pásky – štartovali, čo je veľmi zaujímavé, na veľmi podobných hodnotách a žiaden z nich nepredviedol podpriemerné výsledky. Hoci pri porovnaní so silnejšou jesennou časťou sezóny ich výsledky sú o čosi slabšie. To je však prirodzený vývoj v rámci ročných období, s postupným príchodom priaznivejšieho počasia bude odliv divákov čoraz väčší.
Prečítajte si recenziu Červených pások: To trvalo! Markíza konečne nakrútila svoj najlepší seriál za posledné roky
Markíza s Červenými páskami zabodovala medzi mladšími divákmi, teda v cieľovke 12 – 54, na ktorú sa primárne predáva reklama. Pre každú televíziu je veľmi dôležité získať si mladšie publikum, najmä v časoch, keď čoraz viac ekonomicky aktívnych divákov sa odvracia od tradičnej televízie.
Červené pásky odštartovali ako jednoznačná jednotka na trhu v komerčnej cieľovke. Uhrali 7,8-percentnú sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,3%. Lekárska dráma ratingovo štartovala o čosi lepšie ako pondelkový Pán profesor. Celkovo premiéru nového seriálu videlo 358-tisíc divákov.
Nový život na Jojke už klasicky boduje v širšej cieľovke 12+ a v komerčnej dosahuje nižšie výsledky. V 12 – 54 podľahol Červeným páskam s trhovým podielom na úrovni 17,8%. Naopak v širšej cieľovke vyhral nad Markízou. Celkovo si ho pozrelo 414-tisíc divákov, tu markizácka novinka dosiahla len 16% podiel.
Ukázalo, že televízie spravili dobré rozhodnutie, keď seriálové novinky nepostavili proti sebe. Diváci majú možnosť pozrieť si ich všetky v iný deň a rozhodnúť sa, ktorej dajú prednosť. Čo do počtu divákov, najlepšie štartovala Jenny so 436-tisícmi divákov, druhý skončil Pán profesor s 367-tisícovým publikom. Červené pásky počas prvej časti pustilo, už zmienených, 358-tisíc Slovákov.
Zbesilý výkon predviedli Oteckovia. Tí naďalej potvrdzujú svoju neotrasiteľnú pozíciu v podvečernom vysielacom okne. Utorková epizóda spred týždňa v skupine 12 – 54 dorovnala druhú najvyššiu tohtoročnú sledovanosť na úrovni 9,9 % a zaznamenala nadpriemerný trhový podiel 33,7 %. Túto epizódu si pozrelo až 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.