V polovici novembra, keď Sestričky uzavreli svoj druhý rok vysielania, Markíza vyrukovala s dlho odkladanou šou Utajený šéf. Tá vznikla na základe zahraničnej licencie z Veľkej Británie. Ide o najpopulárnejšiu reality šou v americkej televíznej histórii, ktorej úplne prvú epizódu sledovalo neuveriteľných 38,6 milióna divákov a získala niekoľko ocenení Emmy. Od roku 2010 bolo v USA odvysielaných celkovo osem sérií s viac ako sto epizódami a tento formát zaradilo do vysielania cez dvesto krajín po celom svete.
Prvá epizóda vysielaná u nás dokonca pokorila aj nedosiahnuteľný konkurenčný Talent. Celkovo si prvú časť pozrelo v skupine 12+ až 676-tisíc Slovákov. Išlo o najlepší tohtosezónny výkon programu TV Markíza. V skupine 12 – 54 uhrala rekordnú sledovanosť na úrovni 13.4% s trhovým podielom 35.6%.
Zahanbiť sa nenechala ani druhá epizóda vysielaná minulý utorok. Druhým aktérom bol Jaroslav Fotul, výkonný riaditeľ spoločnosti Labaš, ktorá vlastní sieť supermarketov. Oproti prvej časti, sledovanosť išla klesla o 100-tisíc, no aj tak zostala vysoko nadpriemerná.
Celkovo si falošný príbeh brigádnika v potravinách pozrelo až 578-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 sledovanosť zotrvala nad desiatkou, konkrétne na 11.1 percentách s trhovým podielom 31.4%. Relácia patrí medzi najsledovanejšie programy Markízy vôbec.
Utajený šéf potvrdil svoju dominanciu aj počas druhého týždňa. Sledovanosť v oboch cieľovkách je stále vyššia ako výkon Sestričiek. Televízia má pripravené ešte dve epizódy. Tretím utajeným šéfom bude Štefan Rosina z Matadoru.