Aktuálna jedenásta séria farmárskej šou sa javí ako jeden z najúspešnejších z posledných ročníkov. Preto nie je prekvapením, že Farma bude pokračovať aj v roku 2020 dvanástou sériou. Diváci „prežili“ aj fakt, že sa reality šou úplne odklonila od pôvodného námetu, v súčasnosti je viac o každodenných vulgarizmoch, intrigách, hádkach, dokonca už aj fyzickom násilí a sledovaní súťažiacich v tých najintímnejších chvíľach. Aj napriek tomu, že diváci sa spočiatku búrili a varovali televíziu, že prestanú reláciu pozerať, stal sa presný opak.
Farma láme posledné týždne jeden rekord za druhým. Vyzerá to tak, že Markíza sa trafila do vkusu divákov, ktorým očividne chýbal formát klasickej kontajnerovej reality šou. Počas minulého týždňa, keď televízia odvysielala dlho avizovaný fyzický útok medzi súťažiacimi, si k obrazovkám sadol rekordný počet divákov. Celkovo až 482-tisíc, v skupine 12 – 54 uhrala tiež rekordnú sledovanosť na úrovni 9.2% s trhovým podielom až 34.6%.
Napríklad minulý týždeň získala Farma rekordný trhový podiel na úrovni až 37.5%. Jednu z epizód sledovalo až 343-tisíc. Reality šou si udržuje veľký počet divákom aj po inkriminovanom násilnom útoku.
Darí sa aj šou o chudnutí. Extrémne premeny, aj minulý týždeň, boli jednotkou na trhu. Hoci rozdiel medzi reláciou a komediálnym seriálom nebol až taký veľký. Reláciu s kondičným trénerom Marošom Molnárom uprednostnilo celkovo 419-tisíc divákov. V skupine 12 – 54 získala šou tretiu najlepšiu sledovanosť druhej série – 8.6% s trhovým podielom 26.5%.
Na Jojke oproti Extrémnym premenám bojuje celú jeseň komediálne Delukse. Vysielanie sa po októbrovej operatívnej zmene vrátilo opäť do normálu. Od novembra uvidia diváci znova každú stredu po jednej epizóde. Vo vysielaní by teda seriál mal vydržať do konca mesiaca. Najnovšia epizóda Delukse obstála v konkurencii a získala veľmi slušnú 8.6% sledovanosť a trhový podiel na úrovni 22.1%.