Zas a znova potvrdilo správnosť rozhodnutia zaradiť do vysielania nielen formát čiernej komédie do vysielania, ktorý je v našich končinách ojedinelým počinom, ale aj fakt, že sa vysiela v sobotu. Otvára sa tak pre obe komerčné stanice možnosť rozšíriť vysielanie drahej pôvodnej tvorby aj počas víkendov. Hrobári po mesiaci dokázali zvrátiť klesajúci trend sledovanosti.
V prípade tohto seriálu však ide o značný úspech a nadpriemery pre Jojky s prihliadnutím na vysielací slot počas soboty. Nové epizódy dostávajú priestor po 22:00, aj napriek tomu dokážu týždeň čo týždeň byť jednotkou na trhu a práve Hrobári sú jeden z najväčších seriálových úspechov posledných rokov.
Piatu časť si celkovo v skupine 12+ pozrelo 347-tisíc divákov. V strategickej skupine 12 – 54 uhrali 7.4% sledovanosť s 20.1% trhovým podielom na trhu. Hrobári prilákali o 30-tisíc divákov viac ako predchádzajúca časť.
Prečítajte si našu recenziu: To tu ešte nebolo! Z Hrobárov väčšinu Slovákov zaručene ‚vystrie‘
Pre porovnanie, Štvrtú epizódu si počas ostatnej soboty pozrelo 318-tisíc divákov v skupine 12+. V strategickej skupine 12 – 54 najnovšia epizóda komediálneho seriálu hrala 7.1% sledovanosť s trhovým podielom 26.4%.
Hrobári štartovali začiatkom októbra extrémne silní a vytvorili pre Jojku rekord. Celkovo si úvod 8-dielnej minisérie v skupine 12+ pozrelo až 525-tisíc divákov. Seriál bodoval aj v strategickej skupine 12 – 54. Tu uhral až 9.8% sledovanosť s trhovým podielom neuveriteľných 31%. Druhá epizóda zaujala v skupine 12+ 396-tisíc Slovákov. V obchodne relevantnej skupine 12 – 54 Hrobári uhrali 8% sledovanosť s 28-percentným trhovým podielom. Tretiu časť si celkovo pozrelo 318-tisíc.