Od utorka vysiela aj kriminálku Za sklom v dvojitom nasadení. Finálová séria sa skončí už v polovici novembra, pôvodne sa mala vysielať až do decembra. Následne mala prísť vianočná vysielacia štruktúra. Počas minulej stredy Jojka prekvapila aj dvojitou porciou sitkomu Delukse. Túto programovú zmenu vopred neavizovala. Aktuálne nastavenie zostane zachované, platí teda, že aj Delukse pôjde z vysielania preč skôr, ako sa predpokladalo.
Rovnako ako Za sklom, mala komediálna novinka zotrvať až do decembra. Nateraz nie je známe, čím seriály televízia od novembra nahradí. V talóne má viacero alternatív. Najhorúcejšími kandidátmi na príchod je rodinný seriál Bola raz jedna škola a dráma Jenny, ktorá je kanadskou adaptáciou a ukazuje život ťažko chorej tínedžerky. Zatiaľ nezmenené zostáva vysielanie sobotných Hrobárov.
Dve epizódy Delukse však boli Jojke na prospech veci. Prvá vysielaná epizóda sa dostala na 18.6% trhový podiel, nasledujúca na 17%, čím výrazne zvýšila výkon oproti dovtedy vysielanej talk-šou. Týmto krokom išla mimo hlavný vysielací čas talk-šou Čau Lujza! a druhá časť sitkomu sa postavila markizáckej Farme, ktorej sa počas jedenásteho ročníka nadpriemerne darí.
Prvá epizóda Delukse však nemala na konkurečnú šou o chudnutí na Markíze. Siedma epizóda získala až 8.7% sledovanosť s trhovým podielom 27.7% v strategickej skupine 12 – 54.
Práve Delukse sa pre Jojku javí ako seriálový úspech tejto jesene. Kým Ministri sa pohybujú na minimách okolo 10 – 11% trhového podielu, Za sklom je na tom lepšie okolo 17%, bláznivá groteska je preukázateľne najsledovanejším seriálom počas pracovného týždňa. Celkovo sa najviac darí Hrobárom, tí obsadili sobotný večer. Výkon šialených príbehov z luxusného hotela sa pohybuje medzi 6 – 8% sledovanosťou a 18 – 20% trhovým podielom.
Seriál dosiahol najnižšiu sledovanosť, okolo 5%, v čase, keď zomrel Karel Gott a všetky televízie operatívne upravovali svoje vysielacie štruktúry. Začiatkom októbra tak spravila Jojka, avšak ponechala v ponuke aj Delukse. Vtedy však diváci uprednostnili relácie zamerané na speváka.