Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Delukse na Jojke si znova hrabe divákov, Markíza môže byť tiež spokojná

Minulotýždňová streda už tradične proti sebe postavila silné formáty. Na Jojke pokračovalo komediálne Delukse, Markíza bojuje s Extrémnymi premenami. Obe komerčné stanice si divákov podelili.

02.10.2019 07:00
extrémne premeny, maroš molnár, chris powell, Foto:
Extrémne premeny potvrdzujú rastúci trend vývoja sledovanosti druhej série.
debata

Pred dvoma týždňami šou o chudnutí na Markíze po prvýkrát výraznejšie zabodovala. Druhá séria si síce drží slušné výkony, avšak silno promovaný príbeh zabral. Vtedy si novú epizódu pozrelo rekordný počet divákov. A utrpelo najmä konkurenčné Delukse.

V skupine 12+ naplno zabodovala šou o chudnutí. Tretiu epizódu Extrémnych premien si pustilo až 427-tisíc Slovákov a najviac utrpela Jojka. V skupine divákov 12 – 54 taktiež Markíza dominovala. Relácia uhrala až 9% sledovanosť s trhovým podielom 27.2%, Delukse na Jojke spadlo iba na 17.5% trhový podiel.

V skupine 12 – 54 prvenstvo prebrali Extrémne premeny. Ešte pred troma týždňami Delukse v tejto cieľovke zvíťazilo len o desatinu percenta. Avšak v skupine 12+ už dominovala groteska z Jojky. Celkovo si najnovšie epizódy Delukse, pred týždňom, pozrelo 375-tisíc divákov, bol to najsledovanejší nespravodajský program dňa. Extrémne premeny si pustilo 372-tisíc Slovákov.

Minulý týždeň si už však Extrémne premeny taký značný náskok neudržali a Delukse znova k sebe viac nalákalo stratených divákov. Aj napriek tomu Markíza večer vyhrala. Ďalšiu epizódu emotívnej šou si celkovo pozrelo 366-tisíc divákov, Delukse si pustilo 358-tisíc Slovákov. Jojka uhrala 19.4-percentný podiel na trhu, Markíza až 26%.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #televízia JOJ #TV Markíza #oseriáloch #Delukse #Extrémne premeny