Pred dvoma týždňami šou o chudnutí na Markíze po prvýkrát výraznejšie zabodovala. Druhá séria si síce drží slušné výkony, avšak silno promovaný príbeh zabral. Vtedy si novú epizódu pozrelo rekordný počet divákov. A utrpelo najmä konkurenčné Delukse.
V skupine 12+ naplno zabodovala šou o chudnutí. Tretiu epizódu Extrémnych premien si pustilo až 427-tisíc Slovákov a najviac utrpela Jojka. V skupine divákov 12 – 54 taktiež Markíza dominovala. Relácia uhrala až 9% sledovanosť s trhovým podielom 27.2%, Delukse na Jojke spadlo iba na 17.5% trhový podiel.
V skupine 12 – 54 prvenstvo prebrali Extrémne premeny. Ešte pred troma týždňami Delukse v tejto cieľovke zvíťazilo len o desatinu percenta. Avšak v skupine 12+ už dominovala groteska z Jojky. Celkovo si najnovšie epizódy Delukse, pred týždňom, pozrelo 375-tisíc divákov, bol to najsledovanejší nespravodajský program dňa. Extrémne premeny si pustilo 372-tisíc Slovákov.
Minulý týždeň si už však Extrémne premeny taký značný náskok neudržali a Delukse znova k sebe viac nalákalo stratených divákov. Aj napriek tomu Markíza večer vyhrala. Ďalšiu epizódu emotívnej šou si celkovo pozrelo 366-tisíc divákov, Delukse si pustilo 358-tisíc Slovákov. Jojka uhrala 19.4-percentný podiel na trhu, Markíza až 26%.