Rastúci trend zaznamenala aj markizácka šou Extrémne premeny. Kým prvý týždeň vo vysielaní táto relácia dosiahla menší výkon ako prvá séria, počas minulého týždňa sa situácia zlepšila.
Ratingovo Markíza výrazne poskočila. Kým prvú epizóda štartovala s 6.3% sledovanosťou a trhovým podielom na úrovni 20.6 percenta v rámci obchodne relevantnej cieľovky 12 – 54. Minulú stredu krivka vyskočila na 8.3% s trhovým podielom 26.4%. V prípade Extrémnym premien ide o veľmi slušný nárast.
Divácka žatva bola aj na Jojke. Komediálna novinka Delukse mala za sebou druhý týždeň vysielania a zadarilo sa. Dokonca sa nepotvrdil trend, že po úvodnej zvedavosti divákov, sledovanosť zamieri smerom nadol. Stal sa presný opak. Bláznivé príbehy z luxusného hotela sú najnovším hitom televíznej dvojky. Minulý týždeň stúpol rating na 7%, trhový podiel 21%.
V skupine 12 – 54 prvenstvo prebrali Extrémne premeny. Ešte pred dvoma týždňami Delukse v tejto cieľovke zvíťazilo len o desatinu percenta. Avšak v skupine 12+ už dominovala groteska z Jojky. Celkovo si najnovšie epizódy Delukse, pred týždňom, pozrelo 375-tisíc divákov, bol to najsledovanejší nespravodajský program dňa. Extrémne premeny si pustilo 372-tisíc Slovákov.