Ani vysoké číslo série nezabránilo Hornej Dolnej, aby potvrdila svoje stabilné postavenie počas štvrtkových večerov. Tie mala Markíza v roku 2018 mimoriadne ťažké a boli tým najslabším článkom v inak nadpriemernej vysielacej štruktúre. Po vlažnom prijatí Rexa a následnom fiasku s Detektívom Dušom bol práve predposledný pracovný večer v týždni akousi čiernou ovcou.
Televízia nerezignovala a povolala do boja Hornú Dolnú, ktorá musela opustiť svoje stabilné teplé miestečko počas pondelkov, kde usalašili Susedia a Kuchyňa a vôbec po prvýkrát vo svojej histórii musela prilákať divákov do nového vysielacieho slotu.
Priemerná sledovanosť jesennej fázy ôsmej série dosiahla 8.8% sledovanosť a 24.8% trhový podiel, čo znamená, že nové časti si púšťalo 274-tisíc Slovákov v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54. Horná Dolná bude pokračovala aj na jar tohto roka s deviatou sériou a epizódy dosahovali obdobné a v závislosti od jednotlivých týždňov aj vyššie výsledky. Markíze sa osvedčilo vysielanie jarných a jesenných sezón.
Vo štvrtok, 5. septembra sa seriál vrátil do vysielania po letnej pauze. Markíza predstavila prvú epizódu jubilejnej desiatej série s názvom Identita. Horná Dolná s počtom vyprodukovaných sezón sa zaradila medzi najdlhšie vysielané seríály. Premiéra nových častí stanici naplno vyšla!
V cieľovke 12 – 54 dosiahla prvá časť nadpriemernú sledovanosť na úrovni 9.2% s trhovým podielom 28.7%. Na Jojke utŕžilo Inkognito pomerne vlažnú sledovanosť oproti pondelku. Dosiahlo trhový podiel čosi viac ako 15 percent.
Horná Dolná dominovala aj v širšej cieľovke 12+. Tu dominovala s 9-percentným ratingom a viac ako 21% podielom na trhu. Jojka získala 18%. Celkovo si komediálny seriál na Markíze pozrelo až 420-tisíc Slovákov. Úvod do novej série dokonca uhral druhý najlepší tohtoročný výkon. Dokonca, táto epizóda bola získala titul najsledovanejšieho nespravodajského programu v rámci celého minulého pracovného týždňa a ponuky všetkých televízií. V sobotu seriál našiel poraziteľa v podobe jojkárskeho Talentu.
Viac sa seriálu zadarilo už len na jar, keď sa rating vyšvihol nad 10 percent a celkový počet divákov dosiahol úroveň 426-tísíc divákov.