Som mama s ďalšou dvadsiatkou epizód potvrdzuje trend z jesene. Seriál má stabilnú divácku základňu, ktorá sa počas minulej jesene ukázala ako jedna z mála istôt Jojky. Tá má za sebou ťažkú jeseň, keď väčšina jej programov nezožala úspech. Priemerná sledovanosť prvej série dostiahla 6% sledovanosť a 18.3% podiel na trhu. Jojke sa tak potvrdilo fakt, že tento seriál patril medzi jej najväčšie úspechy tejto jesene.
Výkon jednotlivých epizód prvej série bol takmer zhodný. Trhové podiely boli medzi 16 – 19 percentami. „Dvadsiatku“ seriál preskočil len štyrikrát. Jeden z najlepších výkonov podalo decembrové finále prvej série, to dosiahlo 6.1% sledovanosť a 21.5% podiel na trhu.
Som mama dokázala prežiť aj zmeny vo vysielaní. Pôvodne sa prvá séria vysielala v dvojitej dávke, po neúspechu štvrtej série Našich, Jojka pristúpila k zmene a od októbra nasadzovala už len jednu premiérovú epizódu, pričom po nej nasledovali Naši. Diváci zostali seriálu aj napriek tomu verní.
S príchodom druhej série sa televízia vrátila k dvojitej dávke. Premiéra najnovšieho pokračovania síce rebríčky sledovanosti nezbúrala, ale udržala si aspoň stabilné hodnoty spred niekoľkých mesiacov a týždňov. Prvá epizóda dosiahla 6% sledovanosť s trhovým podielom 17 percent, nasledujúca klesla na 5 percent a podiel skĺzol na 16%.