Už samotná premiéra zaznamenala nadpriemerné hodnoty, hoci boli najmenšie zo všetkých seriálov, ktoré začiatkom septembra štartovali. Prvú časť premiéry seriálu si celkovo pozrelo 333-tisíc Slovákov (trhový podiel 16.7%). V komerčnej cieľovke 12–54 Som mama zaujala 206-tisíc divákov, podiel 20.2%, čo Jojke stačilo, aby bola jednotkou na trhu.
Druhá epizóda zaznamenala podobné čísla. V skupine 12–54 zostalo seriál sledovať 172-tisíc divákov (podiel 18.4%), celkovo to bolo 281-tisícové publikum (15.9% podiel). Počas druhého septembrového týždňa seriál uhral podobné hodnoty a veľmi rýchlo sa ukázalo, že má zrejme vernú divácku základňu, ktorá sa na seriál dlhšie chystala a čaká len na jeho vysielanie.
Tretí septembrový týždeň opäť potvrdil fakt, že Som mama bude nakoniec jediná záchrana Jojky počas jesene. Epizóda dosiahla 19% podiel na trhu, tá druhá dokonca uhrala najlepšiu sledovanosť od začiatku, trhový podiel sa vyšplhal až na 22% úroveň.
Jediným zakopnutím seriálu bola epizóda vysielaná v novembri. Vtedy vysielaná epizóda dosiahla len 5% sledovanosť a iba 15% podiel na trhu. Následne sa výkon seriálu opäť stabilizoval na svoje štandardného hodnoty okolo 18 percent.
Jojka počas minulej stredy sa vrátila k dvojitému vysielaniu seriálu, od ktorého upustila v októbri. Diváci si tak po mesiacoch mohli užiť dvojité finále, ktoré uhralo svoje stabilné hodnoty. Epizóda s poradovým číslom 19, ktorá sa vysielala od 20:35 dosiahla 5.9% rating a trhový podiel 17.5%.
Dvadsiata epizóda, ktorá uzavrela príbeh prvej série mala väčší úspech, dokonca preskočila aj dvadsaťpercentnú hranicu trhového podielu, čo znamená jeden z najlepších výkonov seriálu vôbec. „Dvadsiatku“ seriál preskočil len štyrikrát. Bodka za Som mama mala 6.1% sledovanosť a 21.5% podiel na trhu.
Priemerná sledovanosť prvej série dostiahla 6% sledovanosť a 18.3% podiel na trhu. Jojke sa tak potvrdilo fakt, že tento seriál patril medzi jej najväčšie úspechy tejto jesene. V roku 2019 sa diváci môžu tešiť na ďalšiu 20-dielnu druhú sériu.