
Jesenná novinka Markízy, ktorá čerpá zo zahraničnej predlohy zaujala od úplneho začiatku. Nielen moderne spracovaným vizuálom, ktorý príjemne prekvapuje, ale aj mixom charakterov, ktoré síce viac sedia ženskej časti publika, ale nediskvalifikuje ani mužské osadenstvo. Zaujímavosťou je, že seriál má od začiatku pomerne stabilnú divácku základňu, ktorá si neochvejne zvolí každý utorok práve tento seriál.
Počas prvého týždňa vysielania nastala zaujímavá situácia, keď konkurečná Jojka chcela Markízu oslabiť a operatívne zaradila do vysielania Talent. Pri určení víťaza večera išlo o len tisíce divákov. V komerčnej cieľovke 12–54 utorkový večer vyhrali Sestričky so skvelým výsledkom.
V tejto cieľovke si príbehy zdravotných sestier vybralo 283-tisíc divákov s trhovým podielom 25.2%. Markíza zvíťazila. Talentová šou na Jojke sa musela Sestričkám pokloniť, aj keď len veľmi tesne, druhú epizódu si pozrelo 264-tisíc divákov s podielom 25.1%. Jojka „prehrala“ v obchodnej cieľovke len o desatinu.
Iná situácia bola v cieľovej skupine 12+. Talent vyhral s podielom 23.2% a 480-tisícmi divákov. Sestričky uhrali famózny výkon s 483-tisícovým publikom a trhovým podielom 22.7%.
Diametrálne iná situácia bola už o týždeň, keď Talent vystriedala premiéra 4. série Našich, ktorá pohorela a Jojka rýchlo celý seriál stiahla z vysielania. Slabý štart Našich nepomohol ani nasledujúcim Ministrom, kde krivka sledovanosti išla strmhlav nadol.
Sestričky síce oproti premiére klesli, no len nepatrne. Bolo evidentné, že prvá epizóda zaujala a dokázala prilákať divákov k ďalšiemu sledovaniu. Seriál sledovalo 245-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12–54 (trhový podiel 23,9%). V skupine 12+ to bolo 411-tisícové publikum s trhovým podielom na úrovni 21,2 %.
Tretia epizóda dokonca zaznamenala malý nárast divákov. Sledovanosť bola na úrovni 8.3% s trhovým podielom 24.2%. Markízu a Sestričky si zvolilo celkovo 415-tisíc Slovákov. Je teda jasné, že počas utorkov Jojka ťahá za kratší koniec so svojim programom a potrebuje reštart.