Prvá séria spôsobila medzi slovenskými divákmi ošiaľ a ratingy vyskakovali do rekordných výšin. Seriál začiatkom júna odišiel na letnú pauzu a vrátil sa hneď začiatkom septembra a ukázalo sa, že Oteckovia majú naozaj verné publikum.
Už samotná premiéra druhej série zabodovala. Divácka zvedavosť bola vygradovaná aj letnými úvahami zo strany televízie, že by seriál vrátila do vysielania o niečo skôr ako v septembri. Z augustového štartu nakoniec nič nebolo. Prvú epizódu sledovalo celkovo 414-tisíc Slovákov s trhovým podielom 31.8%.
Ešte lepší výsledok dosiahli v komerčnej cieľovke 12–54, kde sa trhový podiel vyšplhal až na 38.8%, čím len tesne minul magickú hranicu 40% podielu, ktorý sa neraz seriálu podarilo prekonať. V tejto cieľovke si seriál pozrelo 267-tisíc divákov.
Slováci sa nevedia nabažiť rodinného seriálu deň čo deň. Prekvapujúce je, že seriál má zrejme už zastabilizovanú lojálnu divácku základňu, ktorá je rekordne veľká. Počas prvého týždňa vysielania trhový podiel seriálu atakoval 40% hranicu. Čo znamená, že takmer 40% divákov, ktorí mali zapnutú televíziu v čase vysielania Oteckov, tak uprednostilo Markízu. Seriál nemá konkurenciu, RTVS a aj konkurečná Jojka dosahujú len zlomkové hodnoty.
Pomyselnú štyridsiatku prekročili počas minulého týždňa, keď jednu z epizód sledovalo až 370-tisíc divákov, podiel vyskočil na 40.1%. Je predpoklad, že druhá séria bude ešte silnejšia s nástupom pravého jesenného počasia a viac ľudí bude tráviť podvečery pri obrazovkách.
Oteckovia počas prvého a druhého týždňa boli na úrovni 39% až 40%, v druhej polovici a v treťom týždni podiel postupne klesol na 37% až 38%. Zvrat nastal v druhej polovici tretieho týždňa, keď výkon seriál sa dostal do extrémnych rekordov, keď sa podiel vyšplhal na 41.2% podiel na trhu. Prekvapenie sa teda nekoná. Aj druhá séria je stále obrovský hit.