Mohlo sa zdať, že po novembrovom stiahnutí seriálu po prvej epizóde sa úspech pokračovania nedostaví. Dostavil sa. Za sklom si budovalo v novom vysielacom čase z týždňa na týždeň divácku základňu, ktorá postupne rástla.
Po vlažnom štarte sa situácia začala meniť k lepšiemu s pribúdajúcimi epizódami. Stredajšie finále však potvrdilo nielen nárast sledovanosti, ale prekonanie rekordu seriálu, s ktorým sa rozlúčilo najviac divákov za celé dve série.
Prvé epizódy štartovali na 15% trhovom podiele a výkonovo sa skôr približovali k Semaforu alebo Hotelu. Postupne sa krivka začala dvíhať a tretia a štvrtá epizóda prekonala 16% hranicu a atakovala 17% podiel. Seriál dokonca ustál aj konkurenciu hokejového šampionátu a ďalšie epizódy potvrdili vzostup na 17.5%.
Tento týždeň čakali divákov posledné dve epizódy. Samotné finále bolo najúspešnejšou epizódou celej druhej série. Celkovo si ho pozrelo 376-tisíc Slovákov (podiel 19.4%), v komerčnej cieľovke 12–54 sa so seriálom rozlúčilo 210-tisíc divákov (podiel 20.4%). Práve táto epizóda ako jedina prekročila hranicu dvadstiatich percent.
Druhá séria bola charakteristická aj tým, že sledovanosť kontinuálne rástla, narozdiel od prvej série, ktorej výkon postupne klesal, aj napriek tomu si udržala takmer 19% podiel. Jojka tak bola jednotkou na trhu, s kriminálkou porazila aj konkurečnú Chart Show aj verejnoprávnu Jednotku s Krstným otcom.
Osem nových epizód túto jar mali priemernú sledovanosť, v cieľovke 12+, na úrovni 7.4% s trhovým podielom 16.9%. V komerčnej cieľovke 12–54 to bol 6% sledovanosť a podiel na trhu 17.5%.