Minulotýždňová epizóda síce mierne zvrátila nelichotivý prepad spred dvoch týždňov, no k pôvodným hodnotám sa už Susedia nevedia vrátiť. Niekoľkom mesiacov bola záchytná hodnota seriálo na celkovej úrovni 600-tisíc divákov. Tie časy sú zrejme definitívne preč. Pred dvoma týždňami zažil seriál najväčší prepad v doterajšom vysielaní.
Vtedajšiu epizódu si pozrelo už len 430-tisíc Slovákov. Podielovo klesli na nelichotivých 26.6%. Počas minulého týždňa, už našťastie, prepad neprehĺbili. Práve naopak. Celkovo si Markízu zvolilo 480-tisíc Slovákov s 27% podielom. Na prvé miesto to však nestačilo. Jojkárske Inkognito si pustilo 490-tisíc divákov.
Pri Susedoch sa opakuje na vlas podobná situácia ako pri Milenkách. V komerčnej cieľovke 12–54 Susedia bezkonkurčne vyhrávajú, v celkovom počte divákov v skupine 12+ už ich výkon klesá. To isté platí aj pri Milenkách. Sitkom sa tak definitívne musí vzdať 30% podielu na trhu a 600-tisícovej hranice.
Už niekoľko týždňov po sebe sa týmto hodnotám vyhýba a nevie na ne dosiahnuť. Po piatich mesiacoch vysielania je očividná únava materiálu. V neprospech hrá aj aktuálny hokejový šampionát, ale najmä aj dva reklamné brejky. Do ledva 30 minútového formátu vsunúť dva brejky je ťažkou skúškou pre trpezlivosť divákov, ktorí sa odvážia pustiť si televízny prijímač.