Trvalo to pol roka, kým Jojka našla pre druhú sériu Za sklom vhodný slot v hlavnom vysielacom čase. Diváci od novembrového nečakaného stiahnutia kriminálky volali po pokračovaní a množili sa dohady o politických tlakoch, ktoré mohli stáť za stopnutím vysielania. To televízia rázne odmietala a argumentovala tým, že diváci si žiadali atraktívnejší vysielací čas. Pôvodne sa druhá séria začala vysielať počas stried od 21.20.
Už to vyzeralo tak, že kontroverzný seriál sa vráti v apríli tohto roka, nakoniec zamýšľaný slot obsadil Hotel. Priestor sa uvoľnil až v týchto dňoch. Osemdielnym pokračovaním televízia vyplní majový prime-time počas utorkov a stried.
V utorok sa reprízovala prvá epizóda, ktorá mala premiéru už v novembri. Jojka síce uhrala prvenstvo na trhu, avšak s minimom divákov. V komerčnej cieľovke si reštart pozrelo 169-tisíc Slovákov, pričom len o pár tisíc prekonal konkurečnú šou o chudnutí na Markíze, ktorú sledovalo 166-tisíc divákov. Trhový podiel Za sklom bol na úrovni 15.4%, Najväčší víťaz mal 15.3%.
V skupine 12+ už Jojka mala výraznejší náskok a kriminálka sa vyšvihla na úroveň 329-tisíc divákov (podiel 16%), Markíza uhrala 12.7% podiel na trhu s 257-tisícmi divákov. V prípade oboch komerčných televízii ide o podpriemerné výsledky.
V stredu večer pokračovalo vysielanie druhou epizódou, ktorá uhrala takmer rovnaké výsledky ako prvá časť. S 5% ratingom a 15% podielom na trhu sa výsledky prvých dvoch epizód výkonovo blížia Hotelu, pričom do oba seriály sa vyznačovali nákladnejšou produkciou.
Za sklom, počas stredy, súperilo s Ligou Majstrov na Jednotke, oba programy prekonala Markíza so svojou Chart Show, ktorá nečakane vyskočila až na 22.5% podiel na trhu.
Okolo kriminálky bolo poriadne rušno počas predchádzajúcich mesiacov a dalo by sa čakať, že aj táto negatívna reklama priláka väčší počet divákov k sledovaniu. Nestalo sa. Napríklad, prvá epizóda, ktorá sa v utorok reprízovala dosiahla takmer totožné hodnoty ako v novembri, keď televízia seriál stiahla.