Prvá desaťdielna séria, ktorá sa po desiatich rokoch objavila, bola jednoznačným úspechom Markízy. Prvého januára sa začala pokorením miliónovej hranice, potom sa celková sledovanosť ustálila pri hranici 600-tisíc divákov a trhovým podielom vyšším ako 30%.
Nebolo preto prekvapením, keď televízia začala s prípravou ďalšej série veľmi skoro, aby nové epizódy stihli premiéru po skončení prvej série. Susedia sú tak vo vysielaní už, bez prestávky, štvrtý mesiac a Slovákov stále bavia.
Je pravdou, že epizódy z druhej série častejšie klesajú pod 30% hranicu podielu, sú dostatočne silné nato, aby sa pravidelne stávali najsledovanejším programom dňa. Na päty im čoraz častejšie šliapu Oteckovia. Výkon ukričaných účinkujúcich takisto čoraz častejšie začal poskakovať hore a dole okolo, dovtedy, stabilnej 600-tisícovej hranice. A tak je to doteraz.
Napríklad veľkonočná epizóda sa stala, v strategickej cieľovej skupine 12–54, najsledovanejším program Veľkej noci. Nevyškiabali sa síce nad 30% trhový podiel, uhrali slušný 27.5% podiel. V skupine 12+ si ich pozrelo až 604-tisíc divákov.
Ďalšiu epizódu z minulého pondelka si pozrelo 582-tisíc divákov, v skupine 12–54 dosiahla trhový podiel na úrovni 32.6%. Susedia prekonali aj Televízne noviny. Podvečerní Oteckovia dosiahli v ten istý 41% na trhu a takmer 500-tisícový výsledok. Vzmáha sa aj konkurečné Inkognito na Jojke, ktoré sa drží nad 20% trhovým podielom.