Milenky si stále hľadajú svoje publikum. Jeden tábor ich zaryto zatracuje a tvrdí, že nesleduje. Druhý tábor ich zase velebí a tvrdí, že majú miesto na televíznych obrazovkách. Každopádne piatkový slot, zatiaľ, Milenkám príliš nehrá do karát. Krivka sledovanosti je ako na hojdačke. Nezaujato treba dodať, že seriál je remeselne spracovaný na vysokej úrovni a spolu so skvelým obsadením prináša formát, ktorý príjemne rozširuje ponuku seriálov na Slovensku.
Už od premiéry začiatkom marca sa nedokázali prebojovať do vedenia, jojkárske Prázdniny ich s prehľadom porážajú. Úvodnú časť si pozrelo celkovo 495-tisíc divákov s trhovým podielom 24.2%. Prázdniny sa vyšvihli vtedy až na 11.1% rating a trhový podiel 29.4%. Jojka si vybojovala vedenie s 545-tisícmi divákov. Markíza sa musela zmieriť s vlažným štartom a jej dráma hrala druhé husle.
Nepríjemne vytriezvenie prišlo počas druhého týždňa vysielania, keď Milenky spadli o 100-tisíc divákov. Celkovo si ich pozrelo 385-tisíc Slovákov. V skupine 12–54 seriál dosiahol výsledok s 236-tisícmi divákov. Rating 7.5% a trhovým podielom 20.4%. Prepad zaznamenali aj Prázdniny. Z 11% ratingu klesli na 8.3%, išlo o najslabší výkon seriálu. Pozrelo si ho 421-tisíc Slovákov.
Tretí týždeň vo vysielaní ukázal, že predchádzajúce výsledky boli len jednorázovým výkyvom. Milenky sa vrátili nad pomyselnú hranicu, pozrelo si ich 415-tisíc divákov, trhový podiel 18.8%. V strategickej skupine 12–54 si ich v piatok pustilo 274-tisíc Slovákov.
Štvoricu žien opäť predbehla trojica rodín na Jojke. Prázdniny sa taktiež spamätali z prepadu. Od 20:35 ich sledovalo 474-tisíc divákov s podielom 21.6%. Koncom marca sa Prázdniny skončia, preto bude zaujímavé sledovať, ako sa budú vyvíjať Milenky po skončení ich konkurenta.