Ľudskosť, diverzita a šanca rásť. Novou kampaňou sa Telekom rozhodol tieto hodnoty ukázať verejnosti prostredníctvom autentických výpovedí zamestnancov.
"Spokojnosť zamestnancov je pre nás kľúčová. Mať možnosť byť sám sebou a nepretvarovať sa, je dôležitá nielen pre našu ľudskú vnútornú pohodu, ale aj spokojnosť celej firmy. Pretože len tak dokážeme pre našich zákazníkov prinášať tie najlepšie riešenia,” hovorí Jitka Adámková zo Slovak Telekom.
Čítajte aj Prekvapivé zistenie vedcov: Môžu ľudia, ktorí veria konšpiráciám, zmeniť názor?Ako spoločnosť vysvetľuje, ponúkať uchádzačom adekvátne finančné ohodnotenie už v súčasnosti nestačí. Hľadajú prácu v takej spoločnosti, s hodnotami ktorej sa vedia stotožniť. A funguje to aj opačne. Aj preto nová kampaň nestavia na hmotných benefitoch. Komunikuje, že bez ohľadu na to, odkiaľ zamestnanci pochádzajú, akými jazykmi hovoria, aké majú záľuby či dĺžku pracovných skúseností, nemusia sa pred firmou pretvarovať.
V novej kampani #SmeSamiSebou predstavuje ženy aj mužov rôzneho veku, pôvodu, sexuálnej orientácie, na rôznych pozíciách a s rôznymi záľubami. Používateľov zasiahne na sociálnych sieťach, Googli i online portáloch. V minútovom video spote sa predstavujú zamestnanci Slovak Telekomu a T-Mobile CZ, ktorí prezentujú príležitosti a možnosti, ktoré im firma dáva. Posolstvom kampane je „V Telekome sme sami sebou. Kým chceš byť ty?“
Videospot Každý sme iný, no všetci #SmeSamiSebou:Kampaň je adaptáciou a lokalizáciou globálnej kampane Deutsche Telekom #QuestionTodayCreateTomorrow, ktorú prispôsobili slovenskému trhu. „Pri preberaní globálnej kampane si vždy volíme možnosť adaptácie a lokalizácie pre náš trh práce. V tomto prípade sme sa rozhodli vytvoriť nový employer brandový komunikačný koncept #SmeSamiSebou, ktorý sme doplnili o produkciu vlastného spotu,“ dodáva Ivana Hubertová zo Slovak Telekom.