Billa mení po šiestich rokoch hovorcu spoločnosti. Stal sa ním Marek Kravjar, ktorý v sieti supermarketov pôsobí už viac ako tri roky. Do Billy nastúpil v auguste 2021 ako špecialista internej komunikácie, od marca 2024 sa posunul na pozíciu hovorcu a špecialistu externej komunikácie. Zodpovedný je za rozvoj vzťahov s médiami, PR aktivity, ako aj za celkovú externú komunikáciu spoločnosti.
Kravjar v minulosti pracoval ako redaktor a neskôr zastával manažérske a vedúce posty vo viacerých online portáloch. Roky pôsobil v televíziách Markíza a JOJ, ale aj vo full-servisových kreatívnych agentúrach.
„Veľmi si vážim novú príležitosť, ktorú som dostal. Billa je moderným maloobchodným hráčom pružne reagujúcim na nové trendy, preto sa už teraz teším na všetky výzvy, ktoré táto práca prinesie. Verím, že pre Billa budú moje skúsenosti i pohľad na svet užitočné, a budem robiť všetko pre to, aby sme smerom k médiám a verejnosti aj naďalej pristupovali otvorene, promptne a iniciatívne,“ uviedol Kravjar.

Nové oddelenie
Od začiatku roka má Billa vo svojej organizačnej štruktúre aj nové oddelenie korporátnej komunikácie, ktoré vedie Jana Riečanská. Tá do Billy prišla z externého prostredia, zo spoločnosti Swiss Re. Zámerom novovytvoreného oddelenia je strategická podpora vnímania značky, silnejšie ukotvenie nového pozicioningu, zlepšovanie vzťahov so širokou verejnosťou a médiami, budovanie vzťahov so zamestnancami a dodávateľmi, ako aj angažovanie sa v témach sociálnej zodpovednosti a udržateľnosti.
„Oblasť retailu je pre mňa novou kapitolou, teším sa na podnetnú spoluprácu s kolegami aj na tvorbu kreatívnych a efektívnych komunikačných aktivít, ktoré budú prínosom pre našich zákazníkov, zamestnancov aj slovenskú verejnosť,“ povedala Riečanská.

Zmeny vo vizuálnej identite
V závere minulého roka zmenila spoločnosť BILLA aj svoju vizuálnu identitu. Tá sa nesie v duchu aktuálneho trendu, ktorým je zdravý životný štýl a prírodný dizajn. Predajne sa postupne zafarbujú primárne do žltej a bielej farby, pričom interiér majú doplniť aj drevené prvky. Zmeny sa tiež budú týkať regálov, nákupných vozíkov či pracovného odevu zamestnancov.
Rovnako sa zmenilo aj logo siete supermarketov. Zmizlo z neho pôvodne červené pozadie so žltým nápisom, pričom nové logo BILLA je implementované do žltej a bielej farby. Po rokoch došlo aj k zmene sloganu spoločnosti. Vetu „Kvalita pre každého“ nahradil slogan „V kvalite sa vyznáme“.