V kampani, ktorú Uber spustil vo Veľkej Británii, si oscarový herec Robert De Niro nečakane nájde najlepšieho priateľa. Stane sa ním Asa Butterfield, ktorého preslávil populárny seriál Netflixu Sex Education (Sexuálna výchova).
V trojminútovom spote sa De Niro stretne na pľaci s Butterfieldom, ktorý sa s ním pokúša nadviazať rozhovor. Po rôznych rozpačitých otázkach, čo De Niro rád jedáva a či má rád nové miesta, hollywoodska hviezda vyhlási: „Wow, pozrite sa na to. Obaja jeme jedlo a obaja chodíme na miesta.“ A Butterfield si šťastne pomyslí: „A vtedy som vedel, že budem najlepším priateľom s Robertom De Nirom.“
Následne si spoločne vďaka Uberu vychutnávajú privezené jedlo a vyrážajú na rôzne miesta. Po rôznych komediálnych scénkach, keď si užívajú nakupovanie, zabávajú sa na hojdačkách v parku alebo hrajú ping pong, prichádza romantické vyvrcholenie. Jeden vodič Uberu ich odvezie na miesto so skvelým výhľadom, kde stoja pod londýnskou nočnou oblohou a sledujú veľkolepý ohňostroj.
Reklama bola spustená vo Veľkej Británii, kde má členská platforma Uber One, ktorá ponúka znížené poplatky za doručenie a zľavnené jazdy spolu s ďalšími exkluzívnymi výhodami, viac ako 1 milión členov.
„Máme také šťastie, že v našej vôbec prvej kampani na Uber One spolupracujeme s neuveriteľne brilantným Robertom De Nirom a Asom Butterfieldom, ktorí ju uvedli do života krásnym spôsobom,“ komentovala projekt Maya Gallego Spiers, šéfka marketingu Uber pre Veľkú Britániu a Írsko. Reklamnú kampaň vytvorila kreatívna agentúra Mother London a režíroval ju držiteľ ceny Emmy David Shane.
Uber prvýkrát propagoval službu Uber One v USA vo februári reklamou na Super Bowl so Seanom „Diddy“ Combsom v hlavnej úlohe.