Súťaž Zlatý středník už 21 rokov oceňuje najlepšie komunikačné projekty a firemné médiá. Odborné poroty zložené z odborníkov na komunikáciu a novinárov udeľujú ocenenia celkom v 33 kategóriách. V tomto ročníku bolo do súťaže prihlásených rekordných 659 prác.
Čítajte aj Režisér Invalida nakrútil nový film. Po premiére bude dostupný online pre všetkýchOcenenie Projekt roka získala Slovenská sporiteľňa za kampaň Moji milí Slováci. Odniesla si tiež hlavné ceny v kategóriách Integrovaná kampaň a Kreatívna idea. Banka reklamu pripravila v spolupráci s agentúrou Zaraguza.
„Vrátil som sa, aby som vás povzbudil pri dokončovaní. …dokončite načaté a dôjdete ďalej, ako sa vám kedy snívalo,“ prihováral sa Slovákom hlas Jula Satinského koncom minulého roka v kampani Slovenskej sporiteľne a povzbudzoval ich, aby dokončili načaté veci. Našu neschopnosť dokončiť načaté totiž herecká legenda považovala za najväčšie nebezpečenstvo, ktoré nám ako Slovákom hrozí.
Východiskom pre tému kampane sa stala hercova kniha Moji milí Slováci. Banka si vybrala kapitolu o dokončovaní a vo videu použila adaptácia textu, ktorý vďaka umelej inteligencii mohli všetci počuť načítaný hlasom Jula Satinského. V kampani bol prvýkrát na Slovensku využitý deep fake hlasu slávnej osobnosti. Moji milí Slováci sa stala najznámejšou kampaňou Slovenskej sporiteľne za poslednú dekádu. Úroveň spontánnej znalosti dosiahla 53 % a podporene ju pozná až 9 z 10 Slovákov.