Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Lacný reťazec otvára už siedmu predajňu. Dočkal sa aj východ Slovenska

Nových zamestnancov hľadá aj v ďalších dvoch mestách.

24.06.2023 06:00
Action Foto:
Holandský diskont otvára na Slovensku ďalšiu predajňu.
debata (11)
markíza, tv markíza, logo, Čítajte aj Zabudnite na starú verziu: Markíza chystá veľký reštart legendárnej televíznej šou

Diskontný reťazec Action vstúpil na slovenský trh len v marci tohto roka a už otvára svoju siedmu predajňu. Po západnom a strednom Slovensku sa presúva na východ krajiny, kde dnes, v sobotu 24. júna, otvára obchod v Michalovciach. Okrem Michaloviec má zatiaľ dve predajne v Bratislave a po jednej vo Zvolene, Topoľčanoch, Trnave a Martine.

Special Ops: Lioness, nicole kidman, Čítajte aj Toľko hviezd v jednom seriáli už dlho nebolo: A uvidíte ho ešte tento rok!

„Na Slovensku sa rozrastáme rýchlym tempom a sme radi, že náš unikátny koncept môžeme predstavovať čoraz väčšiemu množstvu zákazníkov. Otvorenie predajne v Michalovciach je prirodzeným krokom v rámci našej expanzie a už teraz pripravujeme niekoľko ďalších obchodov vo východoslovenských regiónoch,“ povedal Sławomir Nitek, regionálny riaditeľ Action pre Poľsko, Českú republiku, Slovensko a Rakúsko.

Foto: Action
Action

V súčasnosti už hľadá zamestnancov pre predajne v Spišskej Novej Vsi a Kežmarku. Pracovné ponuky pre manažérov, predavačov aj brigádnikov uvádza na svojom webe alebo profesných portáloch. Vedúcim predajne ponúka mzdu 1600 eur, zástupcom vedúceho 1250 eur a zamestnancom 1000 eur, k benefitom patrí aj 15 % zľava na celý sortiment v predajni.

Pozrite sa, ako to vyzeralo pri otvorení prvej predajne na Slovensku:
Video

Holandský diskont patrí k najrýchlejšie expandujúcim obchodným reťazcom v Európe. V súčasnosti má už viac ako 2 200 predajní v 11 krajinách. Zákazníkom ponúka produkty každodennej potreby za nízke ceny. Stovky výrobkov majú cenu pod jedno euro, priemerná cena produktov nedosahuje ani dve eurá. „Nájdete u nás širokú ponuku viac ako 6 000 produktov, ktoré sú praktické, zábavné a inšpiratívne: od overalov po nealkoholické nápoje, od holiacich strojčekov po oblečenie,“ uvádza reťazec.

Na slovenský vstúpil Action ešte v roku 2021, keď otvoril pri Bratislave distribučné centrum, odkiaľ zásoboval svoje rakúske a nemecké predajne. Od marca 2023 sa k nim pridávajú aj slovenské. Na slovenskom trhu mu konkurujú obchodné reťazce ako Pepco či Tedi.

© Autorské práva vyhradené

11 debata chyba
Viac na túto tému: #obchodné reťazce #Action