O2 predstavuje v rámci kreatívneho konceptu Magic Moments nový televízny spot s Netflixom v cene nového paušálu. Divákom priblíži neprebádaný svet, ktorý mu jedna z najobľúbenejších streamovacích služieb ponúka. Je to vôbec po prvýkrát, čo sa Netflix na Slovensku objavil v ponuke telekomunikačného operátora, uvádza v tlačovej správe O2. Koncept kreatívne zastrešila a zrealizovala agentúra TRIAD.
„Keď sme pred rokmi predstavovali model predplatného v rámci našich paušálov, od začiatku sme museli odpovedať na zvedavé otázky, či plánujeme do našej ponuky zaradiť aj Netflix. Dnes tak zákazníkom, spolu s predstavením nových O2 Paušálov, dávame jasnú odpoveď. Odteraz je v našej ponuke okrem doteraz predstavených obľúbených služieb aj Netflix a zákazníci Bezstarostného či Pohodového O2 Paušálu si ho môžu vychutnávať v cene svojho paušálu,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.
Kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD Matúš Hliboký hovorí: „Keď nám prišlo toto zadanie, brutálne sme sa tešili, pretože šancu robiť s Netflixom nemáme každý deň. Idea je veľmi jednoduchá. Netflix prináša do našich domácností nové (pre niekoho) ešte neprebádané svety. Chceli sme, aby tieto svety vyzerali skutočne dobre, a preto sme namiesto footage-ov vytvorili 3D schodisko zo Squid Game či ikonický portál do Upside-Down sveta. A vyzerá to super! Potvrdili to aj všetci samotní tvorcovia seriálov, ktorí jednotlivé scény a spot schvaľovali.“