Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Poznáme najlepšie slovenské reklamy. Kampaňami roka sú spoty Kauflandu a SLSP, ocenenie získala aj ta3

Porota prestížnej súťaže Zlatý klinec ocenila najlepšie slovenské reklamy.

15.09.2023 08:45
Hokejová mrkva Foto:
Reklamná kampaň Kauflandu.
debata (2)

Vo štvrtok, 14.septembra 2023, sa v STARS auditoriu rozdávali ocenenia v súťaži Zlatý klinec, ktorá je najprestížnejšou kreatívnou súťažou slovenských reklám. Porota zložená z odborníkov z reklamných agentúr v nej hodnotí originalitu a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalitu jeho realizácie.

Zlaté kampane

V kráľovskej kategórii Kampaň porota udelila dva zlaté kovy. V kategórii Integrovaná kampaň si najvyššie ocenenie odniesla reklama „Moji milí Slováci“, ktorú pripravila agentúra Zaraguza pre Slovenskú sporiteľňu. Banka v nej oživila hlas legendárneho herca Jula Satinského, ktorým v nej povzbudzovala národ k optimizmu. Na záver kampane skutočnú nahrávku Julovho hlasu zhudobnila a vytvorila audiospot s videoklipom „Moji milí Slováci, nalaďte si spoločnú dobrú náladu“. Reklama zabodovala aj v Česku, kde si zo súťaže Zlatý středník odniesla Grand Prix.

Druhým zlatom v kategórii Digitálna kampaň porota ocenila prácu „Hokejová mrkva“ od agentúry This Is Locco pre Kaufland Slovensko, ktorý je roky partnerom hokeja. V reklame spojila svet hokeja a supermarketu. Pri zraneniach, ktoré šport prináša, využila ako chladiace vrecko balíček mrazenej mrkvy. Premenila ho na sponzoringový nástroj, ktorý hovoril, že Kaufland je s hokejistami nielen v dobrom, ale aj v zlom. Kampaň odštartoval populárny hokejista Libor Hudáček.

Dve ocenenia pre ta3

Zabodovala aj Televízia ta3 s reklamou „Longphone“, v ktorej s polmetrovým mobilným telefónom, ako symbolom zastaralých, dlhých správ, upriamovala pozornosť okoloidúcich na nový spravodajský formát Flešky. Odniesla si dve ocenenia – striebro získala v kategórii Design a bronz v kategórii Out of home.

Reklamu pre spravodajskú televíziu vytvorila agentúra MullenLowe GGK. Zahrali si v nej známe tváre spravodajskej televízie pod taktovkou známeho režiséra Jonáša Karáska, ktorý má na konte filmy ako Amnestie, Kandidát alebo čiernu komédiu Invalid.

Video

Ocenenie Véčko pre naoceňovanejšiu reklamnú agentúru večera si odniesol This is Locco. najúspešnejším klientom sa stal Kaufland Slovensko. Grand Prix v tomto ročníku porota neudelila. Všetky ocenené práce si môžete pozrieť na webe Zlatého klinca.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #reklamná kampaň #Zlatý klinec