Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Únos, smrť nacistu: Markizácky seriál priklincoval Slovákov k televízorom, túto métu ešte nikdy neprekonal!

Tvorcovia Dunaja žnú pochvaly na dej najnovších častí dobového seriálu, z ktorého sa stáva doslova divácky fenomén.

31.10.2023 06:00
dunaj, Foto:
Dunaj si pripísal na konto rekordný podiel na trhu, doteraz neprekonal 30%.
debata

Seriál Dunaj, k vašim službám si v utorok 24. októbra 2023 v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnal absolútne najvyšší počet divákov od jeho januárového štartu a v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 vôbec prvý raz pokoril magickú hranicu 30-percentného trhového podielu.

Macíková Čítajte aj Nová vláda, noví hovorcovia: Pellegrini si do parlamentu priviedol dlhoročnú spolupracovníčku

Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Štvrtá premiérová epizóda 4. série Dunaja v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla doposiaľ druhý najvyšší rating 8,8% a rekordný podiel na trhu 30,3% v rámci všetkých doterajších sérií. Nemocnica na Jojke sa musela zmieriť s podielom na trhu na úrovni 15,1% a seriál Ordinácia v Eifeli má na konte katastrofálny podiel iba 3,2 % v cieľovke 12 – 54 na RTVS.

Lekáreň u Salvatora Čítajte aj Rekonštrukcia, ktorá vyráža dych. Legendárne priestory, ktoré roky chradli, sú opäť otvorené pre verejnosť

Dunaj postupne čoraz viac rastie aj v celkovom publiku, spomínaná epizóda pritiahla k obrazovkám rekordných 528-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí sa nechali strhnúť dramatickým dianím po otrávení nacistického pohlavára Josefa Dietricha a únose Evinho malého synčeka. V čase vysielania Dunaj zasiahol dokonca až 644-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si týždne drží svoje stabilné hodnoty. Epizóda zaznamenala rating 4,1% a trhový podiel 25,4% v cieľovej skupine 12 – 54. Tomáš a Diana s dvoma epizódami na Jojke uhrala podiel na trhu 12,2 a 9,6% v cieľovej skupine 12 – 54 a Polnočná spoveď – podiel 6,1% v rovnakej cieľovej skupine.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Dunaj k vašim službám