Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Fischer s Nesvačilovou vyrážajú do Talianska. Ako Fredy a Karmen v nových reklamných spotoch

V ďalšej vlne kampane Fio banky vyrazili Daniel Fischer a Petra Nesvačilová do zahraničia.

06.01.2024 00:00
Fio banka Foto:
Daniel Fischer a Petra Nesvačilová v reklame Fio banky.
debata

Fio banka spúšťa novú vlnu reklamných spotov zo série Pre každú jazdu. Hlavnými tvárami sú stále Daniel Fischer ako kolotočiar Fredy Bihári a Petra Nesvačilová, ktorá stvárňuje jeho manželku Karmen. Dvojica tentoraz vyrazila na dovolenku do Talianska.

televízor, ovládač Čítajte aj Televízie menia cieľovú skupinu, do merania pribudnú dve televízie. Na obzore je aj úplne nová stanica

„Od začiatku sme sa tešili na to, kam až bude možné kampaň Pre každú jazdu posunúť, pretože sme vedeli, že komická dvojica ponúka bohaté možnosti. Atraktívne prostredie a humor tak trochu na hrane, to sú hlavné znaky aj tohtoročného pokračovania. Stojíme si za tým, že si zo seba aj banka môže urobiť srandu a oceňujú to súčasní aj noví klienti. Okrem toho, že naše reklamy budia emócie, tak aj na číslach vidíme, že kampaň dobre funguje a plní svoj účel,“ uvádza nové spoty obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.

Polícia Hvar Čítajte aj Nový seriál so slovenskou hviezdou Alžbetou Ferencovou, finále Zlatej labute aj obľúbené kriminálky

Pokračovanie humornej kampane pripravila opäť agentúra Jinej Gang. Spoty vznikli v produkcii AdKolektiv, režíroval ich Daniel Růžička, osvedčený tvorivý tím sa tak nezmenil. Natáčalo sa na niekoľkých rôznych miestach v Chorvátsku, Slovinsku aj Taliansku.

V rámci pokračovania bolo natočených celkom päť spotov, ktoré diváci postupne uvidia v priebehu januára. Fredy a Karmen sa predstavia pri príchode na mýtnu bránu, v kempe, na pláži či na tradičnom rybom trhu:

Kampaň Pre každú jazdu odštartovala 1. januára na staniciach Markíza, Doma a Dajto. Fio banka začína so spotmi v dĺžke 45 sekúnd, pokračovať budú aj klasické 30 sekundové spoty. Niektoré z nich majú ešte predĺženú online verziu, ktorá bude zverejnená na sociálnych sieťach banky. Kampaň bude podporená online bannermi, PPC reklamou, sociálnymi sieťami a POS materiálmi na pobočkách.

V českých verziách spotov namiesto Daniela Fischera účinkuje po boku Petry Nesvačilovej Štěpán Kozub. Takto vyzerá Fredy v jeho podaní:
Pre český trh vzniklo celkom šesť spotov, o jeden viac ako pre Slovensko. Tento spot v slovenskej verzii neuvidíte:

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #reklamná kampaň #Fio Banka