Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

MS v hokeji 2023: Firmy investovali do reklamy milióny eur, raz toľko ako vlani

Tohtoročné výdavky do reklamy boli o 110 % vyššie ako vlani.

22.06.2023 06:00
Tampere, hokejm hala Foto:
Hala v Tampere počas štvrťfinále Fínsko - Kanada.
debata

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji patria k najväčším športovým sviatkom roka. Obrovským diváckym ťahákom sú zápasy slovenskej reprezentácie a boje o medaily. Vysoká sledovanosť ide ruka v ruke so záujmom firiem o reklamu. Počas tohtoročného šampionátu investovalo 41 zadávateľov celkovo 23,6 milióna eur, čo je až o 110 % viac ako v minulom roku.

Zuzana Čaputová Čítajte aj Chystá sa exkluzívny dokument o Zuzane Čaputovej: Bude to jej rozlúčka s prezidentským palácom

Spoločnosť Kantar zmonitorovala výdavky do reklamy v televízii, rádiu, na internete, v outdoore a printe (novinách a časopisoch). Nie je prekvapením, že jednoznačnými „víťazmi“ sú stávkové spoločnosti, ktoré obsadili prvé priečky rebríčka.

Najviac investoval Tipsport (6,1 milióna eur), nasleduje Fortuna (4,6 mil. eur) a prvú trojku uzatvára Niké (2,6 mil. eur). Na štvrtej priečke sa umiestnila Škoda Auto Slovensko (2,5 milióna eur), za ňou Tipos (2,4 mil. eur) a šestku najväčších zadávateľov do reklamy uzatvára generálny partner šampionátu – Kaufland SR (2,1 mil. eur).

Foto: Kantar
MS v hokeji 2023, Kantar
Foto: Kantar
MS v hokeji 2023, Kantar tv
Foto: Kantar
MS v hokeji 2023, Kantar print
Foto: Kantar
MS v hokeji 2023, Kantar internet
Foto: Kantar
MS v hokeji 2023, Kantar rozhlas
Matematika zločinu Čítajte aj Veľká letná premiéra: Voyo neprázdninuje, po Vedme prinesie ďalší seriál so špičkovým obsadením

Na tohtoročných majstrovstvách sveta vo Fínsku a Lotyšsku skončila slovenská reprezentácia na 9. mieste. Zápasy zo šampionátu poslednýkrát odvysielala RTVS na svojej stanici Šport. Na najbližších päť rokov (2024 – 2028) získala exkluzívne vysielacie práva skupina JOJ, ktorá ich bude vysielať na JOJ Šport a TV JOJ.

Spoločnosť Kantar spracovala podklady zo softwaru na monitoring výdavkov do reklamy AdexSpotXL (monitoring výdavkov do reklamy) a AdScope (databanka kreatív). Uvedené sumy výdavkov reprezentujú komunikáciu v cenníkových cenách bez zohľadnenia prípadných zliav či bonusov.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #MS v hokeji 2023 #reklamné výdavky