Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Brad Pitt si užíva nové dobrodružstvo. V slnečnom Taliansku oživuje vášeň pre kávu

Brad Pitt otvára novú kapitolu príbehu Perfetto, pozrite si zákulisné video z natáčania.

02.04.2024 06:00
Brad Pitt, De'Longhi Foto:
Brad Pitt v novej kampani značky De'Longhi.
debata (2)

Svet kávy je jedným z tých, ktoré dokážu prebúdzať zmysly aj vášeň. A keď sa stretne s megahviezdou Brad Pitt a inovačnými technológiami spoločnosti De'Longhi, vytvára to príbeh, z ktorého srší radosť zo života.

Dunaj Čítajte aj Gradujúci Dunaj dostal škrt cez rozpočet, ktorý nepoteší! Markíza narýchlo zmenila program

Značka De'Longhi oživuje svoju megaúspešnú kampaň, no tentokrát stavila na talianskosť. Hlavným hrdinom druhej časti je znova Brad Pitt, ktorý sa tentokrát presunie zo slnečnej Kalifornie do slnečného Talianska. V novej kapitole príbehu odhaľuje nepreskúmané oblasti potešenia z kávy a opäť prináša domov podstatu sloganu ‚Perfetto‘ – dokonalého zážitku z každej šálky kávy.

Novú celosvetovú kampaň spúšťa De'Longhi od začiatku apríla. Do centra pozornosti prináša obľúbený nápoj a zároveň nám ponúka pohľad na to, ako sa talianska vášeň pre kávu stáva globálnym fenoménom. Nový reklamný spot sa u nás objaví začiatkom apríla, v celej 60-sekundovej verzii bude 3. a 4. apríla odvysielaný o 19:28 hod. v rámci reklamného bloku počas Televíznych novín na Markíze.

Pitie kávy ako skutočná ceremónia

Brad Pitt, ktorý je od roku 2021 ambasádorom značky, v príbehu vystupuje v úlohe cestovateľa, ktorý objavuje rôzne kávové zrná a stretáva sa s ľuďmi zjednotenými spoločnou vášňou pre kvalitu. Jeho cesta je plná dobrodružstva a zážitkov, ktoré ukazujú, že pitie kávy môže byť omnoho viac ako len každodenný rituál – môže to byť skutočná ceremónia, ktorá ľuďom prináša radosť a potešenie.

„Páči sa mi talianska myšlienka vytvoriť z pitia kávy akúsi ceremóniu. Sadnúť si a skutočne si ju užiť,“ vyjadril Brad Pitt svoj vzťah k talianskej káve. „Pre mňa osobne káva nie je len nápoj, je to prostriedok na vytváranie vzťahov. Navyše umožňuje užiť si chvíľu len pre seba, zastať a užiť si daný okamih,“ povedal herec a prezradil, že pije tri cappuccina ráno a potom už len príležitostne espresso popoludní.

Brad Pitt v novej kapitole značky De'Longhi Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Brad Pitt v novej kampani značky De'Longhi.

Pozoruhodné výsledky kampane

Prvá kampaň Perfetto dosiahla pozoruhodné výsledky: zasiahla 240 miliónov ľudí, zvýšila povedomie o značke De'Longhi o 30 percent, v zmienkach a diskusiách na sociálnych sieťach dosiahla značka až 94-percentný nárast a podiel na trhu kávovarov stúpol o štyri percentuálne body.

Nová globálna kampaň má za cieľ tieto výsledky prekonať. „Cieľom novej globálnej kampane je prekonať tieto výsledky a potvrdiť dominantnú pozíciu značky De'Longhi v kávovom svete,“ hovorí agentúra M&C Saatchi Milano, ktorá stojí za kampaňou. „Aj to je dôvod, prečo nový príbeh prenesie cieľové publikum do európskeho prostredia a ľudí dostane bližšie k skutočnej identite značky a prinesie autentickosť.“

Pozrite si zákulisné video z natáčania:

Tvorcovia kampane aj tentokrát pracovali s hviezdnym tímom. Režisérom nových spotov je Bennett Miller, ktorý bol dvakrát nominovaný na Oscara, kameramanom Greig Fraser, ktorý dostal Oscara za film Duna, a k tomu treba prirátať skladateľa Justina Hurwitza či fotografa Lachlana Baileyho.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #Brad Pitt #reklamná kampaň