Hráč sa v nej ocitá v roli malého lišiaka, hľadajúceho si cestu za cieľom v malebnom izometrickom svete. Najprv ozbrojený iba vlastnou zvedavosťou postupne nachádza zbrane, predmety a elixíry, vďaka ktorým bude na dobrodružstvo pripravenejší. Vďaka nim sa tiež otvárajú nové cesty za cieľom.
Okrem nich však prichádzajú aj nebezpečnejší nepriatelia, ktorých útoky treba vedieť predpokladať a odolať im. Jednoduchších nepriateľov postupne striedajú rýchlejšie a zaujímavejšie tvory – namiesto bezbranných beztvarých tvorov si treba merať sily s rytiermi, útočiacimi krokodílmi a viacerými unikátnymi bossmi.
Príbeh kraja nie je od začiatku známy. Hráč sa teda podobne ako herný protagonista dostáva cez jednotlivé časti hry a zároveň si dáva dohromady fragmenty sveta. Čiastkové ciele, mapy, tipy pre boj a napredovanie sú prezentované unikátne prostredníctvom stránok manuálu. Ten je však, podobne ako časť ostatného textu v hernom svete, čiastočne písaný fiktívnym písmom, vďaka čomu hráčovi nie sú rady prezradené úplne doslova.
Hra bola vydaná v marci 2022. Citeľná je inšpirácia klasikami ako je Zelda – pripomína ich postup svetom, boj aj prezentácia. Krátko po svojom vydaní má zväčša pozitívny ohlas, pochvaly dostala najmä pre svoju hudbu a grafickú štylizáciu. Dostupná je Windows PC, MacOS a konzolách Xbox One a Series X|S.
Autor je študent FIIT STU, fanúšik ambient hudby a retro hier.