Poriadne vybičovaná bola ostatná nedeľa. Jednotka uviedla prvú časť trojdielnej oceňovanej minisérie Herec, Markíza to skúsila s reprízou šou 2 na 1 a Jojka po dlhšom čase vrátila do vysielania svoj tradičný divácky valec v Siedmom nebi.
Markizácka stávka na Dominiku Cibulkovú ako úplne prvého hosťa v šou 2 na 1, tentokrát, nevyšla. Televízia sa musela zmieriť len s 5,4% sledovanosťou a podpriemerným trhovým podielom pohybujúcim sa okolo 14%. Týždeň predtým reprízová epizóda s Mariánom Čekovským prekročila 8% sledovanosť. Medzitýždenný prepad je teda značný.
Dalo by sa čakať, že kvalitný kúsok od režiséra Petra Bebjaka, priláka rekordný počet divákov v obrazovkách RTVS. Prvá časť minisérie Herec však nezaujala. Zrejme k tomu prispel aj fakt, že pred pár týždňami ju uviedla Česká televízia. Úvod do príbehu si pozrelo len 230-tisíc divákov s podielom necelých 10% v cieľovke 12+. V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 to bola pomerne katastrofálna sledovanosť na úrovni 3,5%.
Kam sa podeli diváci? Stiahla si ich k sebe Jojka. Relácia V siedmom nebi je tradičný ťahák televízie, ktorý jej vždy zabezpečí nadpriemernú sledovanosť a dokázal bojovať aj s konkurenčnými ťažiskovými šou bez väčšej ujmy. Relácia prilákala až 511-tisíc divákov, pričom zasiahla až 866-tisíc divákov (AvRch, v cieľovke 12+) a ako trhový líder dosiahla skvelú 11% sledovanosť a 24,3% podiel (cieľovka 12+).
Najsilnejšiu divácku základňu relácie tvorili ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, u ktorých dosiahla 14,3% sledovanosť a 29,6% podiel. Vysoko nadpriemerný výkon zaznamenalo V siedmom nebi aj pri mladších diváčkach vo veku 15 – 24 s 32,5% podielom na trhu. Sobotným večerom na Jojke kraľuje Uhorčík, ktorý si drží stabilnú divácku základňu a motá sa okolo 7% sledovanosti.
Odhliadnuc od nedeľného vlažného prijatia minisérie Herec, Jednotka výraznejšie zabodovala so svojimi tradičnými zábavnými reláciami. Obľúbenú šou Milujem Slovensko si v piatok večer nenechalo ujsť 476-tisíc divákov s trhovým podielom 21,7% v cieľovej skupine 12+. Sobotný večer ovládli Záhady tela, ktoré sledovalo 408-tisíc divákov s trhovým podielom 17,6% percenta v cieľovej skupine 12+.
Ďalšia epizóda komediálneho seriálu Pumpa s hosťami Milanom Kňažkom a Jánom Budajom prilákala k obrazovkám 384-tisíc divákov a získala tak trhový podiel 17,9% v cieľovej skupine 12+. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 323-tisíc divákov s trhovým podielom 18,2 % percenta v cieľovej skupine 12+.